کد خبر : 1699916 | 13 مرداد 1399 ساعت 14:40 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

خورخه والدانو:

وینیسیوس می تواند بلای جان منچسترسیتی شود

سرمربی و بازیکن سابق رئال معتقد است سطح تیم های به قدری نزدیک است که مشکل بتوان تیمی را به عنوان شانس اول قهرمانی چمپیونزلیگ نام برد.

وینیسیوس می تواند بلای جان منچسترسیتی شود

به گزارش "ورزش سه"، جمعه و شنبه پیش رو 4 بازی باقیمانده یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به انجام خواهد رسید تا چهره 8 تیم نهایی دور یک چهارم نهایی نیز مشخص شود.

رئال مادرید-سیتی، بارسا-ناپولی، بایرن-چلسی و یوونتوس-لیون دیدارهایی هستند که باید به انجام برسند. صعود اتلتیکو، آتالانتا، پی اس جی و لایپزیش از قبل مشخص شده است.

 

 

Jorge Valdano, comentarista en Onda Cero.

 

 

یکی از حساس ترین این بازی ها قطعا سیتی-رئال مادرید در اتحاد خواهد بود؛ در حالی که بازی رفت را سیتیزن ها 1-2 در مادرید پیروز شده اند.

خورخه والدانو در مورد این بازی به اوندا سرو گفت:« زیدان در لالیگا نشان داد که چه تیمی قدرتمندتر است و با این قهرمانی، رئال را باروحیه و قدرت مضاعفی به مصاف سیتی خواهد فرستاد. این رئال با رئال بازی رفت تفاوت زیادی دارد و معتقدم اگر به وینیسیوس از ابتدا میدان داده شود، کار را برای سیتی بسیار دشوار خواهد کرد.»

 

 

1513383

 

 

والدانو در مورد شانس بارسا برای صعود به یک چهارم نهایی گفت:« قطعا بارسا شانس اول پیروزی بر ناپولی است. پس از ناکامی در لالیگا این تیم نیاز به استراحت و دوری موقتی از فوتبال داشت و حالا وضعیت روحی مناسبت تری دارند؛ هرچند معتقدم ناپولی نسیت به بازی رفت تیم بهتری شده و بارسا برعکس نسبت به زمستان دچار افت شده است.»

 

شانس اول قهرمانی:« شاید بتوان به بایرن اشاره کرد یا اتلتیکو مادرید که مسیر ساده تری تا فینال دارد ولی معتقدم امسال نمی توان هیچ تیمی را شانس اول قهرمانی عنوان کرد. پیش بینی در این زمینه کار خیلی سختی است.»

 

دیدگاه‌ها