کد خبر : 1699917 | 13 مرداد 1399 ساعت 15:11 | 10.4K بازدید | 1 دیدگاه

حکایت قهرمانی که مدیرعامل ندارد؛

2+1 تیم در وضعیت قرمز مدیریتی!

در حالی‌که رقابت های لیگ نوزدهم در آستانه پایان یافتن است اما هنوز سرنوشت مدیریت دو تیم مشخص نشده است و احتمالا دو مدیرعامل هم تغییر خواهند کرد که در نوع خود اتفاق عجیب و جالب توجهی است.

2+1 تیم در وضعیت قرمز مدیریتی!

به گزارش "ورزش سه" در کنار رفت و آمدن پرشمار و تاریخی مربیان روی نیمکت تیم های لیگ برتری در فصل جاری، نباید از تغییرات متعدد مدیران عامل باشگاه‌ها نیز غافل شد؛ تغییراتی که تقریبا تمامی تیم‌های لیگ برتری را تحت الشعاع قرار داد و کمتر باشگاهی را در لیگ نوزدهم سراغ داریم که در چارت مدیریتی‌اش دستخوش تغییراتی نشده باشد.

 

به طور مثال پرسپولیس که قهرمانی لیگ نوزدهم را به صورت زودهنگام جشن گرفت، ماه‌هاست پس از استعفای انصاری فرد، مدیرعامل ندارد و مهدی رسول پناه در قامت سرپرست مدیرعاملی کار خود را دنبال کند و مشکلات پرتعداد این باشگاه از جمله بدهی به برانکو و کالدرون و تمدید قرارداد بازیکنان و پاداش قهرمانی و ... را سر و سامان می‌دهد؛ البته که هنوز در هیچکدام از موارد رسول پناه به توفیقی نرسیده است.

 

از اصفهان نیز دقایقی قبل خبر رسید که جواد محمدی مدیرعامل این تیم از جمع سبزپوشان جدا شده است؛ او در بازی‌های اخیر ذوبی‌ها در کنار تیم دیده نشده و حتی با توجه به حواشی پیش آمده داوری درباره ذوب آهن کمتر به اظهارنظر پرداخت و مدیران کارخانه در تصمیم جدید خود، احمد جمشیدی سخنگوی باشگاه ذوب آهن را در قامت سرپرست مدیرعاملی منصوب کردند تا ذوبی‌ها باردیگر دستخوش تغییرات مدیریتی شوند و احتمالا تا پایان لیگ نوزدهم بدون مدیرعامل و با سرپرست مدیرعاملی کار خود را دنبال خواهند کرد. تیمی که در جمع فانوس به دستان لیگ است و خطر سقوط به لیگ یک را احساس می‌کند.

 

1493027

 

شهر خودرو خراسان هم از آن دست تیم‌های عجیب و غریب است؛ تیمی که فرهاد حمیداوی مالک آن در نقش مدیرعامل هم گاها صحبت می‌کند اما هنوز چارت رسمی مشهدی‌ها دستخوش تغییر نشده و همچنان جواد وطنخواه به عنوان مدیرعامل نامش درج شده است؛ اما وطنخواه حتی برای معارفه بختیاری زاده هم از رفتن به تمرین شهر خودرو امتناع ورزید و آخرین مصاحبه او با جراید و رسانه‌ها را کسی به خاطر ندارد و گویا خود او هم چندان تمایلی به ماندن در قامت مدیرعاملی ندارد. به نظر می‌رسد تا پیش از پایان لیگ نوزدهم احتمالا دیگر تغییر مدیریتی لیگ در مشهد رقم خواهد خورد و با اصلاح ساختار باشگاه شهر خودرو، رسما فرهاد حمیداوی مالک-مدیرعامل این تیم خواهد شد.

 

1499459

دیدگاه‌ها