کد خبر : 1699924 | 13 مرداد 1399 ساعت 15:45 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

فردا و در مهم‌ترین جلسه تمرینی؛

در ورزشگاه مدرن ؛ارنج شهرخودرو مشخص می‌شود

شاگردان سهراب بختیاری زاده پیش از جدال حساس پنجشنبه شب مقابل آبی‌پوشان پایتخت، فردا در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد تمرین خواهند کرد.

در ورزشگاه مدرن ؛ارنج شهرخودرو مشخص می‌شود

به گزارش "ورزش سه" قطار لیگ نوزدهم به ایستگاه بیست و هشتم رسیده و رقابت‌های این هفته از پنجشنبه شب آغاز خواهد شد که در شب آغازین، استقلال و شهر خودرو در دوئلی شش امتیازی مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد تا برای کسب سهمیه آسیایی تلاش کنند. شاگردان سهراب بختیاری زاده که از سه دیدار اخیر خود تنها دو امتیاز کسب کرده‌اند، برای امیدوار ماندن به کسب سهمیه آسیایی محکوم به پیروزی خانگی مقابل استقلالی هستند که توانست هفته گذشته سپاهان را در ورزشگاه آزادی شکست دهد.

 

سهراب بختیاری زاده برای رویارویی با تیم سابق خود، برنامه تمرینی را چیده است و اصلی‌ترین جلسه تمرینی مشهدی‌ها قرار است پیش از دیدار با استقلال، فردا در ورزشگاه مدرن امام رضا(ع) مشهد برگزار شود؛ البته آن‌ها روز چهارشنبه یک جلسه تمرینی سبک را پشت سر خواهند گذاشت و روز مسابقه هم که در هتل محل اقامت‌شان طبق برنامه عرق گیری دارند تا با آمادگی صددرصدی مهیای حضور در دیدار با استقلال شوند.

 

سرمربی جوان مشهدی‌ها برای این دیدار حسین مرادمند را پس از هفته‌ها مجددا در اختیار خواهد داشت و در تمرین فردای تیمش حاضر خواهد بود اما شرایط حضور سعید صادقی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و به احتمال فراوان او دیدار پنجشنبه شب مقابل استقلال را از دست خواهد داد.

دیدگاه‌ها