کد خبر : 1699931 | 13 مرداد 1399 ساعت 16:12 | 168.5K بازدید | 7 دیدگاه

ادامه گمانه زنی‌ها: بیلسا و میلاد محمدی

جذابترین انتقال این فصل فوتبال ایران !

بنابرگزارش ها باشگاه لیدزیونایتد علاقمند به جذب میلادمحمدی بک چپ تیم خنت بلژیک است.

جذابترین انتقال این فصل فوتبال  ایران !

به گزارش"ورزش سه" و به نقل از روزنامه سان این مدافع 26 ساله در اولین فصل حضورش درخنت  استعدادیاب های باشگاه لیدز را تحت تاثیرخود قرار داده است. میلاد که از اخمت گروژنی در تابستان گذشته به خنت پیوسته در مجموع در 24 بازی از جمله یورولیگ و لیگ بلژیک بازی و یک گل و دو پاس گل در 24 مسابقه برای خودش ثبت کرده است.


میلاد محمدی همچنین تجربه حضور در 25 بازی ملی را دارد و جایگاه ثابتی درجمع سفیدپوشان تیم ملی خواهد داشت. به نوشته سان شهرت او در دنیا فوتبال هم به حضورش در یکی از بازی های تیم ملی بازمی گردد زمانی که او در یکی از رقابت های جام جهانی 2018 اسپانیا با یک پرتاب اوت عجیب قصد داشت دروازه اسپانیا تهدید کند. محمدی بعد از انجام یک حرکت آکروباتیک تصمیم گرفت توپ را آرام به بازیکن نزدیک برساند و این صحنه بارها و بارها توسط کاربران توئیتر ترول شد.


اما عملکرد فوق العاده میلادمحمدی در لیگ بلژیک باعث شده که لیدز او را به الندرود بیاورد. 

 

1516571


به نوشته فوتبال اینسایدر مارچلو بیلسا سرمربی سفیدپوشان لیدز قصد دارد در کنار استوارت دالاس که فصل گذشته فقط در یک بازی حضور پیدا نکرد از چهره دیگری نیز استفاده کند. گفته شده است باشگاه خنت مایل است در صورت دریافت پیشنهادی حدود 6 میلیون پوند محمدی را راهی لیگ برتر انگلستان کند. که اگر این اتفاق بیفتد جذاب ترین انتقال فصل بازیکنان ایرانی رقم خواهد خورد بخصوص که مارچلو بیلسا از شهرتی افسانه ای نزد هواداران جدی فوتبال در ایران برخوردار است. 


بنا به آنچه سان نوشته محمدی در بلژیک جزو بازیکنان رده بالا است و در تیم منتخب فصل ژوپیلر لیگ انتخاب شد است. لیدزی ها همچنین برای این فصل درصددند دنی رز را به این باشگاه برگردانند در حالیکه فابیان دلف هافبک پیشین سفیدپوشان نیز در برنامه نقل و انتقالات این باشگاه قراردارد. همچنین خوان فویث مدافع تاتنهام مورد توجه بیلسا قرارداد و شاید با 15 میلیون پوند به این تیم قدیمی انگلیسی منتقل شود.
بیان این نکته هم ضروری است که لیدز فقط در دفاع قصد تقویت شدن ندارد و آن ها در خط حمله هم یک ستاره را در نظر دارند. ادینسون کاوانی ستاره اهل اروگوئه تیم پاری سن ژرمن که اگر به بیلسا بپیوندد همه نگاه ها را به الندرود خواهد گرداند ورزگشاهی که در دهه هفتاد، 80 و 90 از داغ ترین ورزشگاه های فوتبال انگلیس محسوب میشد و قهرمانی ها و افتخارات زیادی را به چشم دید.

دیدگاه‌ها