کد خبر : 1699940 | 13 مرداد 1399 ساعت 17:05 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با یوروپا 1

پیش بینی جالب ونگر در مورد مصدومیت امباپه

سرمربی فرانسوی سابق آرسنال خوشبین است که کیلیان امباپه بتواند به بازی حساس مقابل آتالانتا در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برسد.

پیش بینی جالب ونگر در مورد مصدومیت امباپه

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه هفته پیش و در جریان فینال جام اتحادیه فرانسه برابر سنت اتین از ناحیه قوزک پا مصدوم شد و به نظر می‌رسد دیدار تیمش مقابل آتالانتا در لیگ قهرمانان که روز 22 مرداد برگزار خواهد شد را از دست خواهد داد.

پزشکان باشگاه فرانسوی اعلام کرده اند که امباپه حدود سه هفته از میادین دور خواهد ماند و این در حالی است که PSG روز 22 مرداد باید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف آتالانتا برود.

 

 

1516434

 

 

توماس توخل سرمربی پی اس جی در مورد او گفته بود که برای حضور مقابل آتالانتا نیاز به معجزه دارد اما نشریه اکیپ ادعا می کند شانس حضور ستاره فرانسوی در این بازی حساس چندان هم پایین نیست.

آندر هررا هم تیمی امباپه نیز در مصاحبه اخیرش گفت که خوشبین است این بازیکن به موقع خودش را برساند چون یک ستاره تاثیرگذار و مهم است.

ستاره جوان فرانسوی از جدیدترین تکنولوژی و دستگاه های ریکاوری برای سپری کردن دوره مصدومیت بهره می گیرد و به نظر می رسد می تواند زودتر از انتظار در ترکیب تیمش قرار گیرد.  او از شلواری مخصوص برای بهبود قوای عضلانی اش بهره برده و حداقل در استوری ها که به نظر حال امباپه مساعد است.

 

آرسن ونگر سرمربی سابق آرسنال در مصاحبه با یورپا 1 و در مورد مصدومیت امباپه گفت:« دیدم چه اتفاقی برای امباپه افتاد ولی فکر می کنم او برابر آتالانتا بازی کند و معتقدم خودش هم به این اطمینان رسیده است. یک چیزی به من می گوید که امباپه به موقع خودش را برای بازی با آتالانتا می رساند. من بارها مصدومیت جدی بازیکنان بزرگ را دیده ام و این برایم عادی شده است.»

 

 

1515856

 

 

ونگر ادامه داد:« معتقدم یک اعتماد و اطمینان بزرگی در مورد امباپه وجود دارد و عملا به این اطمینان رسیده ام که او برابر آتالانتا بازی خواهد کرد. من به او به شکلی خاصی باور دارم.»

 

پی اس جی پس از برتری بر بروسیا دورتموند توانسته به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برسد و آتالانتا هم با شکست والنسیا توانسته مجوز حضور در این مرحله را به دست بیاورد.

 

دیدگاه‌ها