کد خبر : 1699951 | 13 مرداد 1399 ساعت 18:01 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

ماشینی‌ها خودشان را روی زمین می‌انداختند؛

منادی: به هیچ تیمی باج نمی‌دهیم

دروازه‌بان جوان سایپا معتقد است توانایی گرفتن امتیاز مقابل فولاد و نتیجه‌گیری در سه هفته پایانی لیگ را دارند.

منادی: به هیچ تیمی باج نمی‌دهیم

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین منادی درباره برتری سایپا مقابل ماشین‌سازی اظهار کرد: خدا را شکر پس از چند مساوی پیاپی توانستیم به حق خود برسیم و به برد مهمی دست پیدا کنیم. ماشین‌سازی برای مساوی آمده بود چون تا قبل از اینکه ما به آنها گل بزنیم، بازیکنان‌شان مدام خودشان را روی زمین می‌انداختند، اما با تلاش زیاد توانستیم دروازه این تیم را باز کنیم.

 

او درباره بسته ماندن دروازه‌اش برابر ماشین‌سازی ابراز کرد: با آمادگی کامل به بازی رفتم و خدا را شکر توانستم اولین کلین‌شیت فصل را داشته باشم. دست آقای نامداری هم درد نکند چون با وجود اذیت‌هایی که داشتم، من را به شرایط خوبی رساند و آمادگی‌ام را مدیون او هستم.

دروازه‌بان سایپا در خصوص اینکه تیمش چقدر شانس ماندن در لیگ برتر دارد، عنوان کرد:باور کنید ما اصلا به افتادن فکر نکردیم و نمی‌کنیم. در هفته‌های آینده نیز می‌خواهیم رتبه جدولی را ارتقا دهیم. صحبت‌هایی هم که سرمربی تیم انجام می‌دهد، برای بهتر شدن جایگاه تیم است و مطمئن باشید ما در لیگ برتر می‌مانیم. تیم خوبی هستیم و فقط بخاطر بدشانسی و بعضا اشتباهات داوری نتوانستیم نتیجه بگیریم و اینجای جدول که حق ما نیست، باشیم.

 

منادی درباره بازی آینده سایپا مقابل فولاد گفت:مسابقه سختی در آب و هوای گرم اهواز  و مقابل تیم خوب فولاد داریم که به دنبال کسب سهمیه آسیایی است ولی ما هم سایپا هستیم و نمی‌خواهیم به هیچ تیمی باج بدهیم. همیشه نشان دادیم که پتانسیل ایستادن مقابل تیم‌های قُلدر را داریم.

او در خصوص اینکه با توجه به اینکه ممکن است مصدومیت فلاح‌زاده برطرف شود، چقدر شانس برای بازی دوباره در ترکیب سایپا را دارد، اظهار کرد: حضور در زمین بستگی به نظر سرمربی تیم دارد و من نمی‌توانم دخالت کنم. انگیزه زیادی دارم که در ترکیب قرار بگیرم. مقابل شاهین بوشهر هم جهت پنالتی حریف را درست تشخیص دادم ولی توپ گل شد و نتوانستم کلین‌شیت کنم. با این حال خدا را شکر می‌کنم که در بازی قبل این اتفاق برای من افتاد.

دیدگاه‌ها