کد خبر : 1699955 | 13 مرداد 1399 ساعت 18:33 | 29K بازدید | 0 دیدگاه

جدایی ستاره برزیلی از چلسی قطعی شد

به نظر می رسد که جدایی ویلیان از جمع آبی‌های لندن قطعی شده است.

جدایی ستاره برزیلی از چلسی قطعی شد

به گزارش "ورزش سه"، در ماه‌های گذشته صحبت های زیادی درباره آینده ستاره برزیلی چلسی یعنی ویلیان مطرح شده است. قرارداد این بازیکن در پایان فصل به اتمام خواهد رسید اما هنوز خبر رسمی درباره تمدید قرارداد یا ماندن ویلیان در جمع آبی‌های لندن منتشر نشده است.

 

از طرفی ستاره برزیلی اخیراً در مصاحبه‌ای اعلام کرد که تنها در صورت تمدید قرارداد بلندمدت در چلسی ماندگار خواهد شد. او در این باره گفته بود: " چلسی می خواهد قرارداد دو ساله ببندد در حالی که هدف من برای قرارداد بعدی امضای سه ساله خواهد بود‌. هنوز توافقی حاصل نشده اما اگر باشگاه این موضوع را قبول کند، من همین فردا خودکار را برمی دارم و قرارداد جدید را امضا می کنم."

 

 

1474655

 

 

در حالی که به نظر می رسید احتمالاً دو طرف به هر نحوی با یکدیگر برای تمدید قرارداد به توافق خواهند رسید اما حالا خبرنگار معروف اسکای اسپورتس یعنی فابریتزیو رومانو مدعی شده که وینگر برزیلی پیشنهاد تمدید قرارداد چلسی تا سال 2022 را رد کرده و از موضع خود برای بستن قرارداد سه ساله کوتاه نیامده است. رومانو در ادامه ادعا می‌کند که آرسنال جدی ترین مشتری ویلیان محسوب می شود و با توجه به علاقه این برزیلی برای ماندن در لندن شانس زیادی برای جذب او خواهد داشت.

 

این در حالی است که بارسا نیز بارها برای به خدمت گرفتن ویلیان علاقه نشان داده اما رومانو ادعا می‌کند که آنها فعلاً هیچ پیشنهادی به شکل رسمی برای جذب این بازیکن ارائه نداده اند.

دیدگاه‌ها