کد خبر : 1699958 | 13 مرداد 1399 ساعت 18:42 | 24.5K بازدید | 0 دیدگاه

امیری - شجاع؛ یحیی انتخاب دیگری ندارد!

با حضور محمد انصاری و محمد نادری کمتر کسی پیش بینی می‌کرد که پرسپولیس در سمت چپ خط دفاعی دچار مشکل شود اما این اتفاق رخ داده است.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس برای پنجمین بازی متوالی از یک بازیکن غیرتخصصی در پست دفاع چپ استفاده کرد تا یکی از عجیب ترین اتفاقات این فصل سرخ ها همچنان ادامه دار باشد. پس از این که نادری در بازی با پیکان به میدان رفت، به دلیل مصدومیت از ترکیب خارج شد تا به ترتیب محسن ربیع خواه (شاهین)، شجاع خلیل زاده (ماشین)، شجاع خلیل زاده (فولاد)، وحید امیری (نفت MIS) و وحید امیری (نساجی) مدافعان چپ پرسپولیس باشند.

 

این دو عملکرد قابل قبولی در پست جدید خود داشته اند. البته شجاع پیش تر در بازی های آسیایی و لیگ برتری بازی در پست دفاع کناری را تجربه کرده بود و بازهم نمایش های قابل قبولی را از خود نشان داد. وحید امیری هم که با پیراهن پرسپولیس از وینگر چپ به مهاجم سایه تغییر پست داده بود، این بار در منطقه ای جدید به میدان رفت و مسئولانه، برای انجام وظایفش تلاش کرد.

 

1516593

 

او البته کنش دفاعی خاصی نداشت و در حمله نیز با حضور یک هافبک کناری، کمی سردرگم به نظر می‌آمد اما شاید در تیم فعلی سرخ ها هیچ کس به جز شجاع و امیری نمی‌توانست تا این حد مطمئن ظاهر شود. حالا باتوجه به این که پرسپولیسی ها صحبت های نسبتا مبهمی را درباره آینده نادری انجام می‌دهند و از ادامه مصدومیت او می‌گویند، احتمالا در بازی های بعدی هم زوج امیری - شجاع به عنوان گزینه های اصلی یحیی گل محمدی مطرح خواهند بود.

 

1516594

 

پرسپولیس با حضور نادری و انصاری عملا نباید در این پست دچار مشکل می‌شد اما این اتفاق رخ داده و یک چالش جدی را برای یحیی گل محمدی به وجود آورده است. نکته مهم این است که باید دید وضعیت نادری به چه شکلی خواهد بود و آیا در بازی نیمه نهایی جام حذفی و چهار دیدار آسیایی حضور خواهد داشت یا خیر؟ چرا که فارغ از پست دفاع چپ، سرخ ها به شجاع و امیری در پست های تخصصی شان نیاز پیدا خواهند کرد.

دیدگاه‌ها