کد خبر : 1699959 | 13 مرداد 1399 ساعت 18:55 | 19.8K بازدید | 1 دیدگاه

آلفونسو دیویس:

ثابت کردم بازیکنی در سطح بایرن مونیخ هستم

ستاره کانادایی بایرن مونیخ پدیده این فصل باشگاه و نیز فوتبال آلمان بود.

ثابت کردم بازیکنی در سطح بایرن مونیخ هستم

به گزارش "ورزش سه"، آلفونسو دیویس بدون شک پدیده این فصل بایرن مونیخ بود. ستاره 19 ساله کانادایی فصل گذشته از ونکوور وایت کپس راهی بایرن شد و امسال توانست بازی های درخشانی با پیراهن باشگاه مونیخی انجام دهد. او با ثبت رکورد سرعت 36.5 کیلومتر بر ساعت در بازی با وردربرمن، سریع ترین بازیکن بوندسلیگا نیز شد.

 

 

1498747

 

 

دیویس که ژانویه 2019 با 13.5 میلیون یورو راهی بایرن شد، دوست دارد سال ها در این باشگاه به فوتبالش ادامه دهد و معتقد است این درخشش موقتی نخواهد بود.

دیویس به "The Players’ Tribune" گفت:« وقتی به بایرن پیوستم، استرس چندانی نداشتم. فقط می خواستم ثابت کنم چه توانایی هایی دارم و اینکه فوتبالیستی در حد بایرن مونیخ هستم و به این هدف نیز رسیدم. از آن روز ماه ها می گذرد و من همچنان در زمین با لبخند بازی می کنم.

دو قهرمانی بوندسلیگا و دو قهرمانی جام حذفی با بایرن کسب کرده ام و بهترین تازه وارد لیگ لقب گرفتم. بله، من هنوز لبخند به لب دارم. می خواهم سال ها در بایرن بمانم اما هرکجا باشم افتخار می کنم که یک کانادایی هستم. تور تابستانی سال گذشته ما در کانادا بود که لحظات خوبی برایم رقم زد. همیشه حس بودن در خانه لذتبخش است.»

 

 

1489801

 

 

دیویس در 14 سالگی به ونکوور وایت کپس ملحق شد و مجبور شد که خانه اش را ترک کند :« نگرانی های زیادی داشتم چرا که از خانه ام در ادمونتون جدا می شدم و خیلی خجالتی بودم. در مورد موفقیتم تردیدهای زیادی داشتم. همیشه از خودم می پرسیدم که آیا امکانش هست یا نه. حالا در بایرن حضور دارم و امیدوارم که در بیشترین زمان ممکن در آلمان بمانم. هر چقدر بیشتر بمانم، بهتر است.»

 

دیویس می گوید که همیشه رویاهایی داشته است:« وقتی می خوابیدم، خواب می دیدم که ستاره بزرگی در فوتبال اروپا شده ام، گل های زیادی می زنم و ده ها هزار هوادار از گل هایم خوشحالی می کنند. در آن زمان پدرم همیشه بای های چلسی را تماشا می کرد و من هم به یکی از طرفداران آنها تبدیل  شده بودم.»

دیدگاه‌ها