کد خبر : 1699960 | 13 مرداد 1399 ساعت 19:14 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

حق تارتار است در تیم‌های بزرگ مربیگری کند

نقی‌زاده: برای صعود به فینال حذفی همه کار می‌کنیم

هافبک باتجربه نفت مسجدسلیمان می‌گوید تیمش حالا که به نیمه نهایی حذفی برای صعود به فینال و قهرمانی تلاش خواهد کرد.

نقی‌زاده: برای صعود به فینال حذفی همه کار می‌کنیم

 

میثم نقی‌زاده در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره شرایط تیمش بعد از تساوی مقابل ذوب آهن بیان کرد: ما بازی خوبی مقابل ذوب آهن انجام دادیم و فکر می‌کنم می‌توانستیم برنده از زمین خارج شویم. کمی بدشانس بودیم و گرنه می‌‌شد شرایط طوری رقم بخورد که 3 امتیاز را مال خود کنیم. با این حال قسمت نبود و انشاالله در بازی های بعدی جبران می‌کنیم.

 

وی درباره اعتراض اعضای ذوب‌آهن به داوری این دیدار تاکید کرد: من درباره داوری صحبتی نمی‌کنم اما فکر نمی‌کنم ادعای ذوبی ها درست باشد. با این حال کارشناسان داوری بهتر می‌توانند نظر بدهند.

 

هافبک نفت مسجدسلیمان با اشاره به شرایط تیمش خاطرنشان کرد: خوشبختانه امسال با همه مشکلاتی که داشتیم توانستیم بازی های خوبی انجام بدهیم و نتایج خوبی بگیریم. من فکر می‌کنم این نتایج جز با درایت آقای تارتار و کادرفنی ایشان و البته همت بازیکنان به دست نمی‌آمد. شما می‌دانید که نفت مسجدسلیمان هرساله در پایین جدول جای داشت و برای بقا می‌جنگید اما الان ما رتبه تک رقمی داریم و در جام حذفی نیز شانس مناسبی برای قهرمانی داریم.

 

نقی‌زاده ادامه داد: به نظرم آقای تارتار نقش ویژه‌ای در نتایج نفت دارد. ایشان یک مربی باتجربه و بادانش است که در سال‌های گذشته توانایی اش را نشان داده است. به نظر من حق او است در تیم های بزرگ مربیگری کند و بتواند برای قهرمانی در لیگ برتر حتی تلاش کند.

 

وی درباره شانس موفقیت تیمش در جام حذفی بیان کرد: واقعیت این است حالا که تا اینجا رسیدیم و جزو 4 تیم اصلی جام حذفی هستیم به راحتی کوتاه نمی‌آییم. شک نکنید برای صعود به فینال دست به هر کاری خواهیم زد و همه کار خواهیم کرد تا این مهم رقم بخورد. امیدوارم این اتفاق بیفتد و بتوانیم هواداران نفت مسجدسلیمان را خوشحال کنیم.

 

دیدگاه‌ها