کد خبر : 1699967 | 13 مرداد 1399 ساعت 19:59 | 38.3K بازدید | 1 دیدگاه

مهاجم آرسنال، نزدیک تر از همیشه به یوونتوسی شدن

به نظر می رسد که بحث حضور الکساندر لاکازت در یوونتوس جدی تر از قبل شده است.

مهاجم آرسنال، نزدیک تر از همیشه به یوونتوسی شدن

به گزارش "ورزش سه"، بعد از انتخاب میکل آرتتا به عنوان سرمربی جدید آرسنال، او بیشتر به استفاده از جوانانی نظیر بوکایو ساکا و گابریل مارتینلی‌ در خط حمله خود علاقه نشان داده است. البته در چند بازی آخر توپچی ها الکساندر لاکازت دوباره به یک مهره اصلی برای این تیم تبدیل شد و اتفاقاً بازی‌های خوبی را هم از خود ارائه داده اما با این حال بسیاری معتقد هستند که او در پایان فصل لندن را ترک خواهد کرد.

 

در هفته های گذشته شایعات زیادی در رابطه با علاقه قهرمان 9 دوره پیاپی رقابت های سری آ یعنی یوونتوس به جذب مهاجم فرانسوی مطرح و حتی در مقطعی گفته شد که دو باشگاه آرسنال و یوونتوس قصد دارند مذاکرات را در راستای معاوضه لاکازت با هافبک فرانسوی و ناکام تیم ایتالیایی یعنی آدرین رابیو انجام دهند.

 

 

1515860

 

 

حالا اما به نظر می‌رسد که بحث حضور الکساندر لاکازت جدی تر از قبل شده و باشگاه تورینی قصد دارد هر طور که شده این بازیکن را جانشین گونسالو ایگواین کند که به احتمال فراوان در پایان فصل این تیم را ترک خواهد کرد. در همین رابطه Le10sport ادعا می کند که یووه جدی‌تر از قبل شرایط جذب لاکازات را دنبال می‌کنند و حتی خود این بازیکن نیز علاقه زیادی برای پیوستن به بیانکونری نشان داده است.

دیدگاه‌ها