کد خبر : 1699970 | 13 مرداد 1399 ساعت 20:14 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو و تشکر ویژه از ستاره برزیلی تاتنهام

ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام تمجید ویژه ای از لوکاس مورا انجام داد.

مورینیو و تشکر ویژه از ستاره برزیلی تاتنهام

به گزارش "ورزش سه"، لوکاس مورا از زمان پیوستن به تاتنهام در 47 بازی برای این تیم به میدان رفته و آمار 7 گل و 5 پاس گل را به ثبت رسانده است. اگرچه آمار گلزنی لوکاس خیلی قابل توجه نبوده اما این وینگر برزیلی در فصل 20-2019 تلاش زیادی در ترکیب تاتنهام انجام داد و یکی از بازیکنانی بود که در غیبت برخی ستاره‌های تیم لندنی، عصای دست ژوزه مورینیو به حساب می‌آمد.

 

همین عملکرد فوق‌العاده و تلاش‌های فراوان لوکاس مورا باعث شده ژوزه مورینیو به تمجید ویژه‌ای از این ستاره مورد علاقه خود را بپردازد. مرد پرتغالی در این باره گفت: " با وجود تمام مشکلاتی که داشتیم، لوکاس بازیکنی بود که از زمان حضور من در اینجا اصلا استراحت نکرده است. او خستگی های زیادی را متحمل شده چراکه در همه مسابقات به میدان رفته است."

 

 

1464580

 

 

مورینیو در ادامه گفت: " او در طول فصل همه کار برای ما انجام داد و تحت هر شرایطی به میدان رفت. وقتی هیچ مهاجمی نداشتیم در این پست از زمین بازی کرد. در واقع هیچ استراحتی نداشت و مجبور بود در همه مسابقات حاضر باشد. چیزهای زیادی برای گفتن وجود دارد اما لوکاس واقعا مثال خوبی است و من هم یک مربی بسیار خوش شانسی هستم."

دیدگاه‌ها