کد خبر : 1699975 | 13 مرداد 1399 ساعت 20:42 | 17.8K بازدید | 1 دیدگاه

جامپیرو گاسپرینی:

فقط کونته می تواند جلوی یوونتوس را بگیرد

جامپیرو گاسپرینی، سرمربی آتالانتا ابراز امیدواری کرد شایعات جدایی آنتونیو کونته از اینتر دروغ باشد.

فقط کونته می تواند جلوی یوونتوس را بگیرد

به گزارش "ورزش سه"، اینتر بعد از سالها موفق به کاهش فاصله فراوان با یوونتوس شده و فصل ا فقط با یک امتیاز اختلاف با این تیم و در رتبه دوم جدول سری آ به اتمام رساند. اما در رو.زهای اخیر اخبار فراوانی در مورد اختلاف نظر بین آنتونیو کونته و مدیران اینتر و احتمال جدایی این سرمربی موفق شنیده شده است. جامپیرو گاسپرینی که تیمش در این فصل در رتبه سوم جدول قرار گرفت معتقد است فقط اینتر می تواند در آینده جلوی قهرمانی های متوالی یوونتوس را بگیرد.

 

1516230

 

جامپیرو گاسپرینی گفت: "من نمی دانم چه اتفاقی افتاده است، من فقط بخشی از این داستان را دنبال کردم و قضاوت از بیرون ماجرا دشوار است. ملاقات من با آنتونیو کونته دوستانه بود و او به شکلی از من تمجید کرد که من به ندرت از سوی دیگر همکارانم اینگونه مورد ستایش قرار گرفته بودم.

 

فکر می کنم کونته در اولین فصل حضور در اینتر کار بزرگی انجام و باید قبول کرد در پایان فصل همه ما از نظر انرژی کمی مشکل داشتیم. من امیدوارم حضور کونته روی نیمکت اینتر استمرار داشته باشد، زیرا فکر می کنم اینتر تنها تیمی است که می تواند یوونتوس را از سلطنت پایین بکشد و همکاری کونته با اینتر بیشترین شانس را برای انجام این کار در آینده خواهد داشت."

دیدگاه‌ها