کد خبر : 1699978 | 13 مرداد 1399 ساعت 21:02 | 19.7K بازدید | 1 دیدگاه

حضور ستاره ناپولی مقابل بارسا؛ نزدیک به غیرممکن

به نظر می‌رسد که لورنزو اینسینیه دیدار برابر بارسلونا را به دلیل مصدومیت از دست خواهد داد.

حضور ستاره ناپولی مقابل بارسا؛ نزدیک به غیرممکن

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی در چهارچوب آخرین بازی خود رقابت های سری آ با نتیجه 3-1 مقابل لاتزیو به پیروزی دست یافت اما یک اتفاق باعث شد که این پیروزی به کام جنارو گتوزو و شاگردانش تلخ شود چرا که در این مسابقه مشخص شد که ستاره باتجربه و ایتالیایی این تیم یعنی لورنزو اینسینیه دچار مصدومیت شده است.

 

با توجه به وضعیت اینسینیه در زمان مصدمومیت و ناراحتی این بازیکن مشخص بود که به احتمال فراوان آسیب دیدگی این ستاره ایتالیایی بسیار جدی خواهد بود. در واقع آزمایش های اولیه پزشکی پس از بازی برای لاتزیو نیز همین موضوع را تایید می‌کرد.

 

 

1516240

 

 

حالا اما دقایقی پیش باشگاه ناپولی به شکل رسمی میزان مصدومیت لورنزو اینسینیه را اعلام کرد. بر اساس اعلام باشگاه ایتالیایی و بعد از معاینات پزشکی دقیق روی پای اینسینیه، مشخص شد که تاندون پای این بازیکن دچار آسیب‌دیدگی شدید و ورم شده است.

 

اگرچه ناپولی در ادامه بیانیه خود اعلام کرده که وضعیت اینسینیه روزانه مورد بررسی قرار خواهد گرفت اما با توجه به نوع مصدومیت این بازیکن خیلی بعید به نظر می‌رسد که او بتواند در دیدار روز شنبه در لیگ قهرمانان اروپا مقابل بارسا، تیمش را همراهی کند.

دیدگاه‌ها