کد خبر : 1699979 | 13 مرداد 1399 ساعت 21:17 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

طهماسبی: جایگاه پیکان نیمه اول جدول است

سرپرست باتجربه پیکان با تمجید از عملکرد این تیم طی هفته‌های اخیر، مدعی شد آنها باید در نیمه اول جدول در این مقطع حضور داشتند، اگر بدشانسی دست از سرشان برمی‌داشت.

طهماسبی: جایگاه پیکان نیمه اول جدول است

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا طهماسبی که سال‌های زیادی به عنوان بازیکن، مربی و سرپرست در پیکان فعالیت داشته است با اشاره به موفقیت‌های چند هفته گذشته پیکان گفت: در شروع مجدد لیگ با بدشانسی برابر قهرمان چند سال اخیر ایران شکست خوردیم ولی بعد از آن مقابل ذوب‌آهن در اصفهان و سپس گل گهر به پیروزی رسیدیم. پیکان در حالی با سایپا و پارس جنوبی به تساوی رسید که مستحق پیروزی بود. در بازی با تراکتور در تبریز هم می‌توانستیم برنده باشیم و با کسب سه امتیاز به تهران برگردیم این در حالی بود که بازیکنانی نظیر دانیال ماهینی، جلال علی محمدی، سعید واسعی، نادر محمدی، فرازامامعلی، جابر انصاری و... به دلیل مصدومیت نمی‌توانستند پیکان را همراهی کنند.


وی ادامه داد: اگر دقت داشته باشیم متوجه می‌شویم پیکان دست به کار بزرگی زده است و شخصاً به نوبه خودم از تلاش و تعصب تک تک اعضای تیم، مربیان، بازیکنان و مدیریت باشگاه پیکان تشکر و قدردانی می‌کنم و بدون اغراق می‌گویم جایگاه این تیم خوب در نیمه اول جدول لیگ برتر است اما به دلایلی که گفتنش چیزی را تغییر نمی‌دهد در خطر سقوط قرار گرفته است.

 

1516612

 

طهماسبی در پایان گفت: تحت فشار قرار دادن تیمی نظیر تراکتور که سه کاپیتان تیم ملی ایران را به علاوه 10-15 بازیکن با کیفیت و شاخص در اختیار دارد مسلماً نشان دهنده پتانسیل بالای تیم پیکان است. ما در تبریز هم به تیرک دروازه زدیم و هم فرصت‌های عالی گل‌زنی خلق کردیم. موقعیت دو به تک محمد خدابنده لو و شهریار مغانلو با دروازه‌بان تراکتور را از دست دادیم. در دقیقه پایانی مسابقه هم علی دلیر مهاجم تیم امید پیکان می‌توانست گل‌زنی کند ولی خب طبیعی بود او در اولین بازی‌اش در لیگ برتر با تجربه عمل نکند. پیکان در بازی بعدی میزبان تیم صنعت نفت آبادان است و سپس با استقلال و سپاهان بازی داریم و با داشتن این جوان‌های خوب و پرتلاش امید زیادی داریم نتایج مورد نظرمان را برای اطمینان از بقا در لیگ کسب کنیم.

 

دیدگاه‌ها