کد خبر : 1699991 | 13 مرداد 1399 ساعت 23:00 | 48.3K بازدید | 1 دیدگاه

رئال مادرید دو سال برای ستاره دورتموند صبر می کند

زین الدین زیدان حاضر است برای خرید ارلینگ هالند تا تابستان سال 2022 نیز صبر کند.

رئال مادرید دو سال برای ستاره دورتموند صبر می کند

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد فوق العاده ارلینگ هالند در ترکیب سالزبورگ و در ادامه دورتموند باعث ابراز علاقه بسیاری از تیم های بزرگ اروپایی به خرید این پدیده 20 ساله و نروژی شده، اما نشریه آ.اس در گزارشی مدعی شد رئال مادرید مهم ترین تیم علاقمند این بازیکن است و مشکلی با صبر کردن برای جذب ارلینگ هالند طی سالهای پیش رو ندارد.

 

1515557

 

این نشریه مدعی شد زین الدین زیدان علاقه زیادی به ارلینگ هالند دارد، اما پذیرفته فعلا در این شرایط مالی امکان جذب او وجود ندارد و او حاضر است برای خرید این مهاجم جوان صبر کند. به نظر می رسد ئورتموند مشکلی با فروس ارلینگ هالند در تابستان سال 2022 ندارد و زیدان نیز قبول کرده تا آن مقطع در انتظار ورود این بازیکن به رختکن رئال مادرید باشد.

 

کریم بنزما در فصل جاری عملکرد درخشانی داشت و بهترین فصل حضور خود در رئال مادرید را سپری کرد. زیدان پذیرفته فعلا روی مهاجم باتجربه و فرانسوی خود حساب کند و در تابستان سال 2022، ارلینگ هالند به عنوان جانشین این بازیکن با رئال مادرید قرارداد ببندد. پس بدین ترتیب بعید به نظر می رسد فعلا این بازیکن از دورتموند جدا شود و احتمالا او دو سال دیگر برای انتقال به رئال مادرید راهی برنابئو خواهد شد. منچستریونایتد و یوونتوس دیگر مشتریان جذب ارلینگ هالند محسوب می شوند، اما رئال مادرید از شانس بیشتری نسبت به دیگر رقبا برخوردار است.

دیدگاه‌ها