کد خبر : 1699995 | 13 مرداد 1399 ساعت 23:24 | 33.4K بازدید | 0 دیدگاه

کلمنت لانگله:

هدف بارسلونا پیشروی تا حد ممکن است

کلمنت لانگله، مدافع فرانسوی بارسلونا دیدار برگشت مقابل ناپولی را دشوار توصیف کرد.

هدف بارسلونا پیشروی تا حد ممکن است


به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در دیدار رفت و در ایتالیا برابر ناپولی به تساوی 1-1 رضایت داد و حالا در پایان هفته برای صعود به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان کار آسانی در خانه برابر رقیب ایتالیایی ندارد. کلمنت لانگله ابراز امیدواری کرد بارسلونا از این مرحله عبور کرده و تا حد ممکن در لیگ قهرمانان این فصل پیش برود.

 

کلمنت لانگله گفت: "حریف سرسختی به نام ناپولی داریم و در بازی رفت به تساوی 1-1 رضایت دادیم و حالا تنها یک مزیت کوچک به نام گل زده در خانه حریف داریم. اما من فکر می کنم با ارائه یک نمایش درخشان می توانیم به مرحله بعدی برسیم و یک نتیجه خوب می تواند به ما اجازه حضور در لیسبون برای مراحل پایانی لیگ قهرمانان را بدهد.

 

1516621

 

اولین وظیفه ما این است که بسیار متمرکز ظاهر شده، عملکرد خوبی داشته باشیم و سعی کنیم پیروز شویم تا به جمع هشت تیم نهایی در لیسبون برسیم. در ادامه نیز باید با تمان توان مبارزه کنیم تا بتوانیم تا حد ممکن در لیگ قهرمانان پیشروی داشته باشیم.

 

رویارویی دوباره با دریس مرتنز؟ او در سه متر اول حرکت بسیار سریع بوده، می تواند پشت مدافعان فرار کند و در مقابل دروازه بسیار خطرناک است. مرتنز در بازی رفت به زیبایی دروازه بارسلونا را باز کرد."

دیدگاه‌ها