کد خبر : 1699998 | 13 مرداد 1399 ساعت 23:55 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

کرمان توانایی ۳ تیم لیگ برتری را دارد؛

عبدی: تک امتیازها آخر فصل کمک می‌کند

هافبک گل‌گهر معتقد است روندی که طی کرده‌اند موجب به بقای سیرجانی‌ها در لیگ برتر می‌شود.

عبدی: تک امتیازها آخر فصل کمک می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد عبدی درباره تساوی مقابل فولاد گفت: هر دو تیم پایاپای کار می‌کردند و موقعیت چندان خطرناکی روی دروازه‌ها صورت نگرفت که بخاطر شرایط جدولی دو تیم بود. فولاد سهمیه آسیا و ما سهمیه لیگ برتر را می‌خواستیم و به دلیل همین محتاط بازی کردیم. فولاد ساختار خوبی دارد و با توجه به اینکه تیم بالانشین جدول است، کار دشواری داشتیم و به نظرم مساوی هم نتیجه خوبی بود.

 

او ادامه داد: همین که پس از دو برد به مساوی رسیدیم و برای سومین هفته پیاپی باخت نداشتیم، ارزشمند است و مطمئنا تساوی برابر فولاد می‌تواند به ما کمک کند. از طرف دیگر همین مساوی در بازی‌های بزرگ و تک امتیازهاست که در آخر فصل سرنوشت صعود و سقوط را تغییر می‌دهد. خدا را شکر موفق شدیم از تیم خوب فولاد یک امتیاز بگیریم و روحیه خوبی به دست بیاوریم.

هافبک گل‌گهر یادآور شد: پس از وقفه چهار ماهه که لیگ شروع شد، بدترین بازی را در نیمه اول مقابل سپاهان داشتیم ولی پس از آن تیم ما نمایش قابل قبولی داشت و برابر شهرخودرو نیز مستحق شکست نبودیم. دیدار با پیکان را هم همه می‌دانند چه اتفاقی افتاد و به چه شکل از داوری ضربه خوردیم تا به برد نرسیم، اما حالا پس از دو برد و یک مساوی به ثبات رسیدیم و این نباخت‌ها به تیم شخصیت داده است. ۱۰۰ درصد به دنبال حفظ سهمیه لیگ برتر هستیم؛ البته خطر سقوط را کماکان داریم و به همین خاطر این هفته برای برد می‌رویم تا دست پر از زمین خارج شویم.

 

عبدی یادآور شد: امتیازات ۷-۶ تیم پایین جدول بهم نزدیک است و با توجه به شرایطی که وجود دارد، همه چیز دست خودمان است. امیدوارم با همت تمام اعضای تیم بتوانیم سهمیه را در لیگ برتر نگه داریم امیدوار و خوشبین هستم چون تیم ما پتانسیل بالایی دارد و از نظر ساختاری تیم خوبی شدیم.

او در خصوص اینکه احتمالا فصل آینده سه تیم از استان کرمان در لیگ برتر باشد، عنوان کرد: کرمان از نظر زیرساختی شرایط خیلی خوبی دارد. شاید سیرجان تا پارسال شرایط‌اش خوب نبود ولی الان امکاناتش جزو ۸-۷ تیم برتر لیگ است. کرمان و سیرجان آینده‌نگر هستند و اقدامات خوبی انجام داده‌اند. قطعا استان کرمان گنجایش سه تیم لیگ برتر را دارد و امیدوار هستیم روزهای خوبی رقم بخورد.

 

هافبک گل‌گهر با اشاره به حضور سرآسیایی در کادر فنی این تیم اظهار کرد:پس از آنکه آقای جلالی بعد از دیدار با پیکان استعفا دادند و با آن موافقت نشد، آمدن آقا مجتبی(سرآسیایی)  از نظر روحی و فنی به تیم کمک کرد و ان‌شاءالله این روند ادامه‌دار باشد و بتوانیم امتیازهای بیشتری بگیریم و بمانیم.

عبدی با بیان اینکه  دیدار این هفته مقابل نفت مسجدسلیمان دشوار خواهد بود، گفت: بازی در هوای گرم و شرجی مسجدسلیمان مطمئنا کار ما را سخت می‌کند ولی تمام هدف ما رسیدن به پیروزی در این بازی است تا بتوانیم شرایط خود را بهتر کنیم و در لیگ برتر بمانیم.

دیدگاه‌ها