کد خبر : 1700014 | 14 مرداد 1399 ساعت 09:25 | 27.2K بازدید | 4 دیدگاه

امانوئل آدبایور

رئال اگر کریستیانو را داشت، سیتی را می برد

امانوئل آدبایور ستاره سابق منچسترسیتی می‌گوید رئال مادرید اگر هنوز کریستیانو رونالدو را در اختیار داشت می‌توانست شانس زیادی برای عبور از سیتی در لیگ قهرمانان داشته باشد.

رئال اگر کریستیانو را داشت، سیتی را می برد

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه رئال مادرید در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان مقابل منچسترسیتی شکست خورده و حالا در بازی برگشت در خانه حریف به دنبال عبور از این تیم است ناظرین معتقدند رئال شانس زیادی برای عبور از تیم گواردیولا ندارد. ولی امانوئل آدبایور ستاره سابق سیتی می‌گوید رئال اگر هنوز کریستیانو رونالدو را در اختیار داشت از شانس به مراتب بیشتری برای موفقیت در انجام این ماموریت برخوردار بود.

 

1516644

 

رئال در بازی رفت مرحله یک هشتم در خانه خود برنابئو مقابل ستیی 2-1 شکست خورده و بعد از ماه ها وقفه در تاریخ بازی برگشت به دلیل بحران کرونا حالا چشم به دیدار با سیتی در اتحاد دوخته. البته رئال در دوران پساکرونای لالیگا درخشان ظاهر شده و با پیروزی در 10 بازی و 1 تساوی توانسته قهرمانی را از آن خود کند.

 

آدبایور در گفتگو با روزنامه مادریدی آ اس گفت: " اگر دو سال از من می‌پرسیدید که رئال در این شرایط شانس عبور از سیتی را دارد جواب من مثبت بود. اگر کریستیانو در رئال بود شانس بیشتر برای صعود از این مرحله در اختیار رئالی ها بود. آنها آن موقع کریستیانو را داشتند که ماشین گلزنی بود. او می‌توانست در هر لحظه شرایط را تغییر دهد و برای تیمش در یک فصل 50 گل بزند".

 

1516643

 

ستاره سابق سیتی در ادامه گفت: " رئال بازی رفت را در خانه باخته و بازی برگشت برایش خیلی سخت خواهد بود. آنها بدون تماشاچی در خانه سیتی مقابل سیتی بازی می کنند و در آب و هوایی به میدان می روند که برایشان آشنا نیست. ولی البته موفقیت شان غیرممکن نیست. رئال بازیکنان باتجربه ای مثل مارسلو، بنزما و کورتوا دارد که به بازی کردن با بازیکنان بزرگی مثل ستاره های سیتی عادت دارند".

 

 

دیدگاه‌ها