کد خبر : 1700019 | 14 مرداد 1399 ساعت 10:07 | 32.6K بازدید | 1 دیدگاه

رئیس باشگاه ریوآوه در گفت و گو با رسانه های پرتغالی؛

پورتو طارمی را می خواهد، تیمهای بزرگ دیگر هم هستند

آنتونیو سیلوا کامپوس رئیس باشگاه ریوآوه دیروز اعلام کرد که اف سی پورتو به دنبال امضای قرارداد و جذب مهدی طارمی و نونو سانتوس است.

به گزارش" ورزش سه" روزنامه ابولا پرتیراژترین روزنامه پرتغال نوشت:" علاقه باشگاه پورتو به جذب طارمی و سانتوس مشخص است اما باشگاه های بزرگ دیگری هم این دو بازیکن را می خواهند." 


رئیس باشگاه ریو آوره ضمن بیان این مطلب در حاشیه معرفی ماریو سیلوا سرمربی جدید این تیم گفت:" رازها روح تجارت هستند و من نمی توانم چیزبیشتری در این رابطه بگویم. ما بهترین پیشنهادات خود را بررسی می کنیم."


علاقه باشگاه پورتو ، اما باشگاههای بزرگ دیگر نیز وجود دارد. راز یک روح تجارت است و من نمی توانم چیزهای بیشتری بگویم. ما بهترین پیشنهادات خود را بررسی خواهیم کرد »، وی در حاشیه ارائه سرمربی جدید ماریو سیلوا اظهار داشت.

 

1516649


رئیس باشگاه ریوآوه همچنین درمورد بندقرارداد نونو سانتوس اظهار داشت که در صورت انتقال این بازیکن به یکی از رقبای خود یعنی پورتو یا اسپورتینگ بید 5 میلیون یورو به بنفیکا پرداخت کند.


آنتونیو سیلوا کامپوس معتقد است که "خیلی سخت است" که طارمی و نونو سانتوس در ریوآوه به فوتبالشان ادامه دهند با اینحال او تضمی می کند که این بازیکنان با قیمت پایین فروخته نخواهند شد:" آن ها دو دارایی هستند، ما ارزش واقعی آن ها را می دانیم. باشگاه های زیادی علاقمند به جذب آن ها هستند اما من باید از منافع ریوآوه حفاظت کنم. ما همه پیشنهادات را تجزیه و تحلیل خواهیم و بهترین تصمیم را خواهیم گرفت.


با این حال از سوی دیگر خبر میرسد که پینتو دا کاستا رئیس باشگاه پورتو تمایلش را برای استخدام این دو بازیکن با سیلواکامپوس در ریوآوه در میان گذاشته است. پیش بینی می شود سانتوس 5 میلیون یورو و مهدی طارمی شش میلیون یورو انتقالشان هزینه داشته باشد. با توجه به محدودیت های مالی اف سی پورتو شاید انتقال این بازیکنان به صورت قرضی برای این تیم میسر باشد.

دیدگاه‌ها