کد خبر : 1700035 | 14 مرداد 1399 ساعت 11:21 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

حضور وزیر ورزش در مراسم کمک مؤمنانه کشتی

وزیر ورزش و جوانان صبح امروز و با حضور در خانه کشتی ابراهیم هادی در مراسم پویش کمک مومنانه قهرمانان و پهلوانان کشتی ایران حضور یافت.

حضور وزیر ورزش در مراسم کمک مؤمنانه کشتی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از میزان، طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون کشتی، مراسم پویش کمک مومنانه قهرمانان و پهلوانان کشتی ایران با همکاری فدراسیون کشتی، سازمان بسیج ورزشکاران کشور و معاونت امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، از صبح امروز و با حضور جمعی از قهرمانان و پیشکسوتان کشتی، مسئولان و اصحاب رسانه در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی مجموعه ورزشی آزادی تهران در حال برگزاری است.

 

مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان و عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، به همراه رییس فدراسیون کشتی، و سردار داود آذرنوش رییس سازمان بسیج ورزشکاران صبح امروز ابتدا با حضور بر مزار شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس، در محوطه بیرونی فدراسیون کشتی، با قرائت فاتحه به مقام شامخ این شهید والامقام ادای احترام کردند.

 

وزیر ورزش سپس به اتفاق دیگر مسئولان با حضور در محل خانه کشتی شهید ابراهیم هادی، در مراسم پویش کمک مومنانه قهرمانان و پهلوانان کشتی ایران حضور یافت.

 

دیدگاه‌ها