کد خبر : 1700037 | 14 مرداد 1399 ساعت 11:32 | 9.5K بازدید | 1 دیدگاه

بدهی های دلاری، دغدغه مهم هیات مدیره استقلال

مهم ترین بحث جلسه روز گذشته هیات مدیره استقلال درباره بدهی های دلاری به بازیکنان و مربیان سابق بود.

بدهی های دلاری، دغدغه مهم هیات مدیره استقلال

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه استقلال از دیرباز بدهی های زیادی به بازیکنان و مربیان سابق خود دارد و همین مساله نگرانی های زیادی را ایجاد کرده است. اصلی ترین دغدغه کنونی مدیران باشگاه درباره بدهی های پرتعداد دلاری و یورویی به بازیکنان و مربیان خارجی سابق است که باعث شده آنها به فیفا شکایت کنند و خطراتی استقلال را تهدید کند.
همین حالا پنجره نقل و انتقالاتی استقلال به خاطر بدهی به بویان نایندف موقتا بسته شده و تا زمانی که طلب او پرداخت نشود، این پنجره باز نخواهد شد. از طرف دیگر بدهی ها به وینفرد شفر و دستیارانش، استراماچونی و برخی دیگر از خارجی های سابق نیز نگران کننده به نظر می رسد.


جلسه روز گذشته هیات مدیره استقلال نیز برای همین مساله برگزار شد. احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال توضیحاتی را درباره بدهی های دلاری به اعضای هیات مدیره ارائه کرد و اعضا نیز ضمن بحث و تبادل نظر جهت راه های تامین پول برای پرداخت بدهی ها اموری را در دست گرفته اند.


مدیران باشگاه استقلال تصمیماتی را گرفته اند و قرار است طی روزهای آینده اقداماتی را در برای تامین منابع مالی انجام بدهد تا خطرات ناشی از شکایت های فیفایی دامن استقلال را نگیرد.

دیدگاه‌ها