کد خبر : 1700047 | 14 مرداد 1399 ساعت 12:13 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

شکاری؛ مبتلا به سندروم دروازه خالی یادگار!

ستاره تیم تراکتور امیدوار است که موقعیت سوزی اش در بازی قبلی را برابر پیکان جبران کند.

به گزارش ورزش سه، سرخ های تبریزی خود را آماده دیدار با شاهین می‌کنند؛ مسابقه ای حساس که برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا اهمیت زیادی خواهد داشت و تراکتور برای حفظ جایگاهش ملزم به پیروزی در آن خواهد بود. در بازی قبلی این تیم، فرصت سوزی های پرتعداد مانع از کسب پیروزی شد که در این بین موقعیتی که شکاری از دست داد، بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت.

این بازیکن جوان در نیمه دوم در حالی صاحب موقعیت شد که خروج دروازه پیکان، او را با دروازه خالی مواجه کرد اما ضربه اش با تکل مهران موسوی همراه شد و توپ به کرنر رفت. این در حالی است که در بازی بین تیم های تراکتور و سپاهان نیز یک موقعیت به همین شکل گل نشده بود و البته در آن بازی این علی قربانی مهاجم سپاهان بود که فرصتی کم نظیر را از دست داده بود. 

 

1516692

 

بازی بعدی تراکتور برابر شاهین خواهد بود و سپس آن ها در همین ورزشگاه به مصاف ماشین سازی خواهند رفت، با این امید که دیگر خبری از سندروم دروازه خالی برای هیچ یک از مهاجمانشان نباشد.

 

رضا شکاری نیز باید تلاش کند که در این سه بازی نمایش بهتری را از خود نشان دهد چرا که تراکتوری ها از او به عنوان لژیونر سابق و یکی از استعدادهای فوتبال ایران، انتظار بیشتری دارند.

دیدگاه‌ها