کد خبر : 1700061 | 14 مرداد 1399 ساعت 13:20 | 35.7K بازدید | 2 دیدگاه

آلبرت فرر، ستاره سابق بلوگرانا

بارسا باید از مسی مستقل شود؛ چاره دیگری نیست

ستاره سابق بارسلونا می‌گوید این تیم باید وابستگی به لیونل مسی را ترک کرده و با کسب استقلال دوباره خود به تجربه آرایشهای جدید دست بزند.

بارسا باید از مسی مستقل شود؛ چاره دیگری نیست

به گزارش "ورزش سه"، آلبرت فرر مدافع سابق بارسلونا می‌گوید این باشگاه بیش از حد به لیونل مسی ابرستاره آرژانتینی خود وابسته شده و به همین خاطر است که دیگر نمی‌تواند در بالاترین سطح فوتبال دنیا با رقبای بزرگش رقابت کند.

 

بارسلونا امسال در رقابت برای قهرمانی لالیگا با رئال مادرید شکست خورد. البته بارسا در سطح اروپا هم چند فصلی است که هیچ موفقیتی بدست نیاورده. از جمله شکستهای مهم بارسا در سالهای اخیر در سطح اروپا می‌توان به شکست مقابل رم و لیورپول در چمپیونزلیگ اشاره کرد.

 

1516703

 

آلبرت فرر ستاره سابق و مدافع گذشته بارسا می‌گوید مسی با وجود اینکه ستاره‌ای بسیار بزرگ است ولی برای همیشه نمی‌تواند یک تنه بار بارسلونا را به دوش بکشد و بلوگرانا باید از او مستقل شود.

 

فرر در این باره گفت: " لئو چون ذاتاً برنده است همیشه به دنبال رسیدن به بزرگترین موفقیت ها است. او عاشق بارسلونا است و چه تیم و چه باشگاه را عاشقانه دوست دارد. ولی موقعیت بارسا و مسی موقعیت منحصربفردی است. هیچ تیم دیگری تا این حد به یک بازیکن وابسته نیست. بارسا باید از مسی مستقل شود ولی او هنوز بهترین است و هر وقت توپ را به او می رسانید مطمئن هستید که اتفاقی خواهد افتاد".

 

ستاره سابق بارسا در ادامه گفت: " اینکه بارسلونا هنوز مسی را در اختیار دارد نشانه خوبی است ولی بازیکنان دیگر هم باید بیشتر بازی کنند تا همه چیز وابسته به او نباشد. درست است که نشانه گرفتن لئو برای تیم حریف به این راحتی نیست ولی واقعیت این است که او گاهی کاملاً محاصره می‌شود و در این حالت کل بازی بارسا قفل می‌شود. بارسا باید از مسی مستقل شده و آرایشها و تاکتیکهای جدید را هم امتحان و تجربه کند".

 

 

دیدگاه‌ها