کد خبر : 1700070 | 14 مرداد 1399 ساعت 14:57 | 22.3K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش آاس؛

ستاره ژاپنی رئال و رد پیشنهاد بایرن به خاطر ویارئال!

تاکه فوسا کوبو ستاره ژاپنی رئال قصد دارد فصل بعد را قرضی برای ویارئال توپ بزند.

ستاره ژاپنی رئال و رد پیشنهاد بایرن به خاطر ویارئال!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از درخشش تاکه فوسا کوبو در بازی های پیش فصل رئال مادرید، این احتمال به وجود آمد که شاید زین الدین زیدان با وجود صحبت های قبلی، این پدیده ژاپنی را در تیمش حفظ کند اما نهایتاً این اتفاق رخ نداد و کوبو با قرارداد قرضی به مایورکا پیوست.

 

 

1516377

 

 

اگرچه مایورکا در فصل 20-2019 رقابت های لالیگا اصلا نتایج خوبی کسب نکرد و نهایتاً با قرار گرفتن در رتبه نوزدهم به دسته پایین تر سقوط کرد اما به طور قطع می توان از پدیده ژاپنی به عنوان یکی از بهترین بازیکنان این تیم یاد کرد. کوبو در 35 بازی برای به میدان رفت و آمار 4 گل و 4 پاس گل را به ثبت رساند.

 

کوبو به دلیل ترافیک در خط میانی رئال فصل بعد نیز جایی در تیم اول این باشگاه نخواهد داشت و قرار است بازهم قرضی برای یک باشگاه دیگر بازی کند. باشگاهی که قطعا اسپانیایی است.

طبق ادعای آاس، کوبوی 19 ساله که از سویا، بتیس و اوساسونا پیشنهاد داشت، حالا به ویارئال نزدیک تر است.

 

 

1516712

 

 

پس از منتفی شدن سویا و بتیس، گفته می شود کوبو باید از بین ویارئال، سلتا، گرانادا و اوساسونا یکی را انتخاب کند و انتخاب او ویارئال است و شانس این تیم نیز برای جذب ستاره ژاپنی بیشتر ارزیابی می شود. اونای امری سرمربی جدید ویارئال شخصا از سران باشگاه درخواست جذب کوبو را داشته است.

هفته گذشته بین مدیربرنامه های کوبو و خوزه آنخل سانچس مدیر اجرایی رئال مذاکراتی صورت گرفت و تصمیم بر این شد که با همفکری یکدیگر، بهترین تیم برای ادامه فوتبال کوبو در فصل بعد انتخاب شود. 

گفته می شود ویارئال 5 میلیون یورو برای این انتقال قرضی نیز پرداخت خواهد کرد و جالب اینکه اخیرا از بایرن مونیخ هم پیشنهادی برای کوبو با مبلغ بهتری رسیده ولی ستاره ژاپنی برای گرفتن تابعیت اسپانیایی قصد خروج از این کشور را ندارد و به همین دلیل ویارئال را به بایرن ترجیح می دهد.

 

دیدگاه‌ها