کد خبر : 1700072 | 14 مرداد 1399 ساعت 15:17 | 16.4K بازدید | 1 دیدگاه

اسکار روجری:

پیکه اگر در والنسیا بود، کسی او را نمی شناخت

مدافع اسطوره ای فوتبال آرژانتین جرارد پیکه را یک مدافع معمولی خطاب کرد.

پیکه اگر در والنسیا بود، کسی او را نمی شناخت

به گزارش "ورزش سه"، جرارد پیکه محصول آکادمی فوتبال بارسلوناست که بین سال های 2004 تا 2008 در عضویت منچستریونایتد بود و یک مقطع قرضی هم برای ساراگوسا بازی کرد اما از سال 2008 و با حضور پپ گواردیولا روی نیمکت بارسا پیکه به باشگاه محبوبش بازگشت و تاکنون مدافع ثابت این تیم بوده و پس از لیونل مسی و سرخیو بوسکتس کاپیتان سوم بارسا محسوب می شود.

 

 

1516714

 

 

اسکار روجری مدافع سابق تیم ملی آرژانتین که با این تیم قهرمان جام جهانی 1986 شد و سابقه بازی برای بوکا، ریورپلاته و حتی رئال مادرید را در کارنامه دارد، در برنامه 90 فاکس اسپورتس و در پاسخ به سوالی در مورد مقایسه جرارد پیکه و سرخیو راموس گفت:« پیکه مدافعی معمولی است. از آن مدافعان خوبی که همیشه در یک سطحند و بالاتر نمی روند. او از این حیث مثل من است. 

شیوه بازی پیکه به شیوه بازی بارسا بستگی دارد. وقتی تیمش تحت فشار قرار می گیرد، او هم نقاط ضعفش مشخص می شوند ولی اغلب به خاطر سبک بازی بارسا تحت فشار زیادی قرار نمی گیرد. پیکه اگر در والنسیا بازی می کرد، هیچکس او را نمی شناخت. مقایسه با راموس؟ اصلا نمی توان این کار را انجام داد. راموس با اختلاف بهترین مدافع دنیاست.»

 

دیدگاه‌ها