کد خبر : 1700080 | 14 مرداد 1399 ساعت 16:08 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

راهکارهایی پیدا شده است؛

خلیل‌زاده: بیکار ننشستیم و پول شفر را می‌دهیم

رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال ابراز امیدواری کرد تا بتوانند مطالبات سرمربی آلمانی سابق خود را پرداخت کنند.

 خلیل‌زاده: بیکار ننشستیم و پول شفر را می‌دهیم

به گزارش "ورزش سه"، اسماعیل خلیل‌زاده در مقابل باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جلسه هیأت مدیره طبق تمام جلساتی که از قبل داشتیم، نسبت به مشکلات مالی باشگاه، اهدافی که داریم و ... انجام گرفت.

 

او با بیان اینکه به دنبال دادن پول شفر هستیم و بیکار ننشستیم، ابراز کرد: اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه در تلاش هستند تا پول آقای شفر پرداخت شود.

 

رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال در خصوص منبع  مالی که قرار است پول شفر را پرداخت کند، گفت: راهکارهایی در این باره تعریف کردیم و همین الان هم که بنده در اینجا حضور یافتم، این بوده که یک‌سری راهکارها پیدا کردیم و امیدوار هستم این اتفاق بیفتد و می‌اُفتد.

 

خلیل‌زاده تصریح کرد: تمام اعضای هیأت مدیره پای کار هستند و هر وقت هیأت مدیره دور هم جمع شدند، عملا مشکلات حل شده است. مدیرعامل و معاونین باشگاه تلاش زیادی انجام می‌دهند و ما نیز جلسات متعددی داشتیم و داریم. امروز هم بحث همین بود که بنده در باشگاه حضور یافتم تا بتوانیم کمک کنیم. آقایان ستوده، نظری و عبدیان هم در تلاش هستند. فکر می‌کنم مشکلات مالی باشگاه به زودی حل خواهد شد و نمی‌گذاریم اتفاق خاصی بیفتد.

 

او یادآور شد: قسمتی از بدهی ما توسط منابع مالی باشگاه فیفا  تامین می‌شود، اما از منابع داخلی هم طلب داریم که باید وصول شود. امروز تصمیم گرفتیم که به هر شکل ممکن مطالبات را وصول کنیم.

 

دیدگاه‌ها