کد خبر : 1700085 | 14 مرداد 1399 ساعت 16:36 | 19.7K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش مارکا:

مانع بزرگ برای بازگشت پدیده نروژی به رئال

به نظر نمی رسد این تابستان هم مارتین اودگارد شانسی برای حضور در تیم اول رئال مادرید داشته باشد.

مانع بزرگ برای بازگشت پدیده نروژی به رئال

به گزارش "ورزش سه"، مارتین اودگارد سال 2015 بود که به رئال پیوست. ستاره جوان نروژی که از 16 سالگی برای تیم ملی بزرگسالان کشورش نیز بازی می کند، پس از نیم فصل حضور در رئال و انجام یک بازی، به تیم دوم رفت و سال 2017  به هیرنفین قرض داده شد. او پس از یک دوره حضور قرضی دیگر در ویتسه آرنهایم، تابستان سال پیش به صورت قرضی و با قراردادی دو ساله به رئال سوسیداد رفت و تبدیل به پدیده این فصل لالیگا شد.

 

 

1504613

 

 

سوسیداد با درخشش او موفق به کسب سهمیه لیگ اروپا شد و در مقاطعی به نظر می رسید اودگارد فصل 21-2020 را برای رئال مادرید توپ خواهد زد اما هفته به هفته این شانس کمتر شد و حالا می توان گفت که ستاره نروژی دیگر شانسی برای بازگشت ندارد و دلیل این امر نیز درخشش لوکا مودریچ است.

 

ستاره کروات در ابتدای فصل به دلیل مصدومیت ها اغلب به دور از ترکیب رئال بود و حتی فده والورده مدتی در پست او نمایش های خوبی ارائه داد اما مودریچ رفته رفته به فرم خوب خود برگشت و با اعتماد زیدان تبدیل به همان مهره تعیین کننده در خط میانی رئال شد.

 

 

1516727

 

 

در واقع یک بار دیگر حق با زیدان بود و اعتماد به مودریچ جواب داد. او به خصوص در شروع مجدد لالیگا ستاره رئال بود و در 10 برد متوالی کهکشانی ها که منجر به قهرمانی این تیم شد، نقشی کلیدی داشت.

مودریچ فصل بعد نیز در رئال خواهد ماند و به این ترتیب مارتین اودگارد شانس بازی برای تیم اول رئال را از دست خواهد داد. او که بارها گفته زمانی به رئال بر می گردد که فیکس باشد، به دومین سال قراردادش با سوسیداد نیز پایبند خواهد ماند.

 

 

دیدگاه‌ها