کد خبر : 1700091 | 14 مرداد 1399 ساعت 17:06 | 17.8K بازدید | 1 دیدگاه

رادو؛ فریاد می‌زند و مدال می‌گیرد! (عکس)

بوژیدار رادوشوویچ امیدوار است بعد از دو بازی، دوباره به روند کلین شیت هایش بازگردد.

به گزارش ورزش سه، طرفداران پرسپولیس به کلین شیت با بوژیدار رادوشوویچ عادت کرده‌اند و حتی گل خوردن او از روی نقطه پنالتی یا از روی شوتی غیرقابل مهار نیز برایشان عجیب است. خود رادو هم از دو بازی بدون کلین شیت خوشحال نیست و می‌خواهد در برابر ذوب آهن به فرم قبلی بازگردد.

 

رادو که این فصل تنها سه گل خورده و با نمایش هایی فوق العاده اعتماد کالدرون و سپس یحیی را به خود جلب کرده، در حالی مقابل ذوب آهن قرار می‌گیرد که در نیم فصل اول نمایشی استثنایی برابر این تیم داشت. بوژیدار در آن بازی ۵ سیو داشت و ۴ خروج موفق انجام داد و یک پاس کلیدی هم داشت که این موضوع برای یک دروازه‌بان اهمیت زیادی دارد.

 

 

1516733

 

 

مهاری که او در برابر دو ضربه مهاجم خارجی ذوب آهن و ارسلان مطهری داشت به شکلی بود که رادو خوشحالی بعد از سیو انجام داد و در پایان هم به شکلی ویژه کلین شیت خود را جشن گرفت.

 

گلر کروات روی تابلوهای تبلیغاتی رفت و رو به هواداران پرسپولیس فریاد زد و خوشحالی اش را با آن‌ها تقسیم کرد که تصویر این شادی بعد از بازی در شبکه های اجتماعی حسابی بازنشر شد.

 

رادو حالا به استقبال دیدار با تیم اصفهانی می‌رود و در پایان مدال قهرمانی را کسب خواهد کرد اما پیش از آن او و هواداران پرسپولیس امیدوارند که یک نمایش درخشان دیگر را هم ببینند و با کلین شیت به استقبال جشن پوکر قهرمانی بروند؛ پوکری که رادو هم در تمام جام هایش سهیم بوده و رکورد خود به عنوان پرافتخارترین خارجی را بهتر خواهد کرد.

دیدگاه‌ها