کد خبر : 1700096 | 14 مرداد 1399 ساعت 17:14 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

اسمالینگ و ناامیدی از تصمیم عجیب منچستریونایتد

کریس اسمالینگ دوست داشت در لیگ اروپا هم برای رم به میدان برود ولی یونایتد چنین اجازه ای به وی نداد.

اسمالینگ و ناامیدی از تصمیم عجیب منچستریونایتد

به گزارش "ورزش سه"، کریس اسمالینگ که در دوران حضور در منچستریونایتد مدافع چندان محبوبی نبود و بارها مورد انتقاد هواداران قرار می گرفت، ابتدای فصل جاری و به صورت قرضی راهی سری آ و رم شده و در ایتالیا تولدی دوباره پیدا کرد.

او علاوه بر عملکرد خوب در خط دفاعی، گل های مهمی نیز برای تیمش به ثمر رسانده و تبدیل به یکی از بازیکنان محبوب المپیکو شد. نشریه کوریره دلا اسپورت مدعی شده بود کریس اسمالینگ خواهان ادامه فعالیت در ایتالیا بوده و این موضوع را هم به اطلاع مدیران منچستریونایتد و هم ارکان باشگاه رم رسانده است اما در نهایت اتفاق دیگری رخ داد.

 

 

1479621

 

 

با قطعی شدن عدم حضور کریس اسمالینگ در ترکیب تیم فوتبال رم برای از سرگیری مسابقات لیگ اروپا به دلیل مخالفت باشگاه اصلی او منچستریونایتد، این مدافع انگلیس در پیامی در صفحه شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی به این موضوع واکنش نشان داد.

اسمالینگ در پست مدافع میانی یکی از مهره‌های تأثیرگذار رم در این فصل بود که به این تیم برای کسب عنوان پنجمی در سری آ و راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا کمک کرده است، جایی که این تیم باید با سویا روبه‌رو شود.

منچستری‌ها پیش از این یک بار با تمدید مدت حضور قرضی اسمالینگ تا پایان فصل سری آ موافقت کرده بودند اما دیگر به او اجازه ندادند که در لیگ اروپا نیز رم را همراهی کند.

 

 

1467424

 

 

اسمالینگ 31 ساله در این باره نوشت:« من بسیار ناراحتم که نمی‌توانم کاری که در این فصل آغاز کردیم را به پایان برسانم. محبت و علاقه‌ای که من در این مدت کوتاه حضورم در رم تجربه کردم آنقدر فوق‌العاده و خاص بود که هرگز نخواهد گذاشت حضورم در این تیم را از یاد ببرم. می‌خواهم از تمام بازیکنان و اعضای کادر فنی رم تشکر کنم و برای آنها در بازی مقابل سویا آرزوی موفقیت می‌کنم. زنده باد رم.»

 

تیم‌های فوتبال رم و سویا پنجشنبه شب هفته جاری در شهر دویسبورگ آلمان مصاف تک حذفی‌شان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا را انجام می‌دهند.

دیدگاه‌ها