کد خبر : 1700099 | 14 مرداد 1399 ساعت 18:02 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

جیو سیمئونه:

این روزها تمام فکر و ذکر پدرم شده لایپزیش!

جیووانی سیمئونه می گوید پدرش شب و روز به بازی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برابر لایپزیش فکر می کند.

این روزها تمام فکر و ذکر پدرم شده لایپزیش!

به گزارش "ورزش سه"، جیووانی سیمئونه که فوتبالش را همچون پدرش دیه گو، از ریورپلات شروع کرد، سپس راهی جنووا شد و با درخشش در این تیم، سال 2017 به فیورنتینا پیوست.او همچنین برابر گواتمالا توانست اولین بازی و اولین گل ملی خود را جشن بگیرد.

در نقل و انتقالات تابستانی گذشته شایعاتی در مورد انتقال او به اتلتیکو شنیده می شود ولی در نهایت او به کالیاری پیوست.

 

 

1516736

 

 

مهاجم 25 ساله کالیاری در جریان یک مصاحبه گفت:« در دوران قرنطینه فرصت داشتم تا برای نخستین بار تمریناتی که پدرم به مهاجمان اتلتیکو مادرید می داد را تماشا کنم. او فیلم هزاران تمرین و بازی را به من نشان داد و به من خیلی کمک کرد تا یاد بگیرم چگونه در زمین بهتر حرکت کنم. به سختی تمرین می کنم و هدفم این است که بالاخره بتوانم بازیکن مهمی برای تیم ملی آرژانتین شوم.»

 

لیگ قهرمانان اروپا پنجشنبه پس از پنج ماه از سرگرفته می شود و اتلتیکو قرار است هفته آینده در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف لایپزیش برود. جیو سیمئونه درباره وضعیت پدرش در این روزها گفت:« هر بار که با او تماس می گیرم درباره لیگ قهرمانان با من صحبت می کند تا جایی که من هم استرس می گیرم. هر روز به لایپزیش فکر می کند که خوب بازی می کند و به بازیکنانی که این تیم دارد فکر می کند. او امیدوار است فاتح لیگ قهرمانان شود که آن بهترین اتفاق خواهد بود.»

 

 

1516738

 

 

مهاجم کالیاری در پایان به سکب بازی اتلتیکو اشاره کرد و گفت:« اتلتیکو دوست دارد بر اساس ضد حمله بازی کند، مالکیت توپ را در اختیار نداشته باشد و به این شکل پیروز شود. افراد زیادی این سبک را دوست دارند و خیلی ها هم دوست ندارند که البته قابل احترام است. کتابی برای چگونه پیروز شدن وجود ندارد.»

دیدگاه‌ها