کد خبر : 1700112 | 14 مرداد 1399 ساعت 18:30 | 52K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش مدیرعامل استقلال به جذب احسان حاج‌صفی

مدیرعامل باشگاه استقلال به شایعه جذب احسان حاج صفی برای فصل آینده واکنش نشان داد.

واکنش مدیرعامل استقلال به جذب احسان حاج‌صفی

به گزارش "ورزش سه"، مسئولان استقلال برای اینکه در لیگ بیستم تیم قدرتمندی را بسته و راهی مسابقات کنند، از حالا اقدامات نقل و انتقالاتی شان را آغاز کرده‌اند. در این راستا در گام اول مذاکره با برخی بازیکنان برای تمدید قرارداد شروع شده است.


در چنین شرایطی اما شایعاتی درباره مذاکره با برخی بازیکنان تیم های دیگر نیز شنیده می‌شود. یکی از این شایعات مربوط به احسان حاج صفی است که گفته می‌شود فرهاد مجیدی از مسئولان باشگاه خواسته کاپیتان تراکتور و تیم ملی را به خدمت بگیرند. با این حال مدیران باشگاه چنین مساله‌ای را تایید نمی‌کنند.


احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال وقتی با سوالی درباره احتمال جذب حاج صفی مواجه شد،‌اینطور واکنش نشان داد: «جلساتی را با کادر فنی و سرمربی تیم داشتیم. تلاش می‌کنیم شاکله تیم را حفظ کنیم. بچه‌های ما پرقدرت و با کیفیت هستند. قصد داریم امسال کمترین خروجی را داشته باشیم و بازیکنانی را که اضافه می‌کنیم با کیفیت و در حد نام استقلال باشند.»


باید منتظر ماند و دید با نزدیک شدن به روزهای پایانی لیگ نوزدهم چه اتفاقاتی درباره لیست خرید استقلال شنیده می‌شود و در نهایت کدام نفرات پیراهن آبی های پایتخت را برتن می‌کنند.

دیدگاه‌ها