کد خبر : 1700118 | 14 مرداد 1399 ساعت 18:50 | 38.5K بازدید | 0 دیدگاه

آدبایور:

عاشق رئالم، مورینیو بهترین مربی تاریخ فوتبال است

ستاره توگویی 5 ماه در رئال زیر نظر ژوزه مورینیو بازی کرد که بهترین ماه های زندگی اش بودند.

عاشق رئالم، مورینیو بهترین مربی تاریخ فوتبال است

به گزارش "ورزش سه"، امانوئل آدبایور در آرسنال بود که شهرت رسید و سپس راهی منچسترسیتی شد. او مقطعی کوتاه به صورت قرضی برای رئال مادرید بازی کرد(نیم فصل دوم 11-2010) و در نهایت کهکشانی ها حاضر به تمدید قرارداد قرضی او نشدند و او به تاتنهام منتقل شد.

 

 

1400819

 

 

آدربایور در مدت زمانی که برای رئال بازی کرد، چند گل حساس هم به ثمر رساند و با این تیم فاتح کوپا دل ری نیز شد. ستاره توگویی همکاری کوتاه مدتش با رئال زیر نظر ژوزه مورینیو را خاطره انگیز می داند.

از نظر آدبایور مورینیو بهترین مربی دنیاست. او به آاس گفت:« من عاشق مورینیو هستم و با او بهترین ارتباط ممکن را دارم. او بود که مرا به رئال مادرید برد هرچند پیدا کردن یک جای ثابت برایم در رئال کار سختی بود. تنها افتخار فوتبالی من با مورینیو و در رئال بود. حالا او در تاتنهام است و برایش بهترین ها را آرزو دارم. مورینیو بهترین مربی تاریخ فوتبال است.»

 

 

1516755

 

 

آدبایور ادامه داد:« قبل از آمدن به مادرید، برای موناکو، آرسنال و سیتی بازی کرده بودم، بنابراین می توانستم تفاوت ها را ببینم. رئال مادرید از بقیه جلوتر است. من در آنجا از یک تجربه شگفت انگیز لذت بردم. رئال مادرید را دوست دارم و دوست دارم وقتی فرصت شد، برگردم و خداحافظی کنم.

پیوستن به رئال مادرید بهترین لحظه زندگی ام بود. جایی که کمترین مدت را در دوران فوتبالم گذراندم، با این وجود این باشگاه بیشترین تاثیر را روی من به جا گذاشت. نظم این باشگاه باورنکردنی بود، رفتاری که با من می‌شد، محبت هواداران، همه چیز.»

 

 

 

دیدگاه‌ها