کد خبر : 1700120 | 15 مرداد 1399 ساعت 16:28 | 35.1K بازدید | 6 دیدگاه

سیلوینیو:

اصلا فکرش را نمی کردم مسی شش توپ طلا ببرد!

مدافع چپ برزیلی سابق بارسا که با این تیم دو بار قهرمان چمیپونزلیگ شده در ابتدای دوران درخشش مسی هم تیمی او بود.

اصلا فکرش را نمی کردم مسی شش توپ طلا ببرد!

به گزارش "ورزش سه"، سیلوینیو بین سال های 2004 تا 2009 برای بارسا بازی می کرد و از نزدیک شاهد رشد و پیشرفت لیونل مسی بود. او که حالا وارد حرفه مربیگری شده و سابقه مربیگری در اینتر و لیون را دارد، معتقد است بارسلونا با وجود افت فاحشی که پیدا کرده، به دلیل در اختیار داشتن لیونل مسی همچنان شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان را دارد.

 

 

1516978

 

 

بارسا امسال در لالیگا قافیه قهرمانی را به رئال باخت و مسی در دو مصاحبه اخیر خود تاکید داشته که تیمی برای فتح لیگ قهرمانان نیستند.

سیلوینیو اما مخالف این عقیده است. او به گاردین گفت:« حتی کمی از مسی یعنی خیلی و او برای حریفان می تواند فشار روحی مضاعفی باشد. مسی هنوز بهترین است و می تواند روندهر دیداری را در ثانیه تغییر دهد. او توپ را می گیرد و می تواند پس از هنرنمایی های متوالی آن را گل کند.

وقتی یک تیم، مسی را در اختیار دارد، باید مراقبش باشید و معتقدم بارسا شاید بتواند به خاطر مسی قهرمان چمپیونزلیگ شود.»

 

 

1516980

 

 

سیلوینیو ادامه داد:« زمانی که من در بارسا بودم، مسی از خیلی جهات مثل همین الان بود. او زیاد حرف نمی زد و پس از تمرین راهی خانه می شد. خانواده بزرگی دارد که همواره حامی اش هستند. ما نمی دانستیم مسی تا کجاها پیش خواهد رفت. البته از توانایی های او باخبر بودیم و می دانستیم که بازیکنی متفاوت است ولی صادقانه بگویم، اصلا فکر نمی کردم او برنده شش توپ طلا شود. هرگز نمی دانید برای یک بازیکن چه اتفاقی در آینده رخ خواهد داد.»

 

 

دیدگاه‌ها