کد خبر : 1700122 | 14 مرداد 1399 ساعت 18:54 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

کلافگی شجاعیان از شرایط خاص؛ تمرین و تمرین(عکس)

داریوش شجاعیان روزهای سختی را می‌گذراند؛ او در تمرینات آمادگی بالایی دارد اما نمی‌تواند برای استقلال به میدان برود.

به گزارش "ورزش سه"، هافبک استقلال مدت ها است از بند مصدومیت رهایی یافته و در تمرینات گروهی نیز حضوری فعال دارد اما هنوز مجوز بازی اش صادر نشده است. مسئولان سازمان لیگ با توجه به خروج نام شجاعیان از لیست استقلال در نیم فصل  و بی توجه به تعطیلات طولانی مدت کرونایی اجازه ورود مجدد او به لیست را نمی‌دهند و به همین خاطر امروز باشگاه استقلال نامه ای را به فیفا نوشت تادر این باره تعیین تکلیف شود.

 

 

1516758

 


در چنین شرایطی شجاعیان این روزها بلاتکلیف ترین و کلافه ترین بازیکن استقلال است. او مدت ها دور از میادین فوتبال بوده و حالا که از نظر مصدومیت و شرایط جسمانی هم مشکلی ندارد نمی‌تواند بازی کند و فقط در تمرینات حضور دارد. شجاعیان که زیاد اهل رسانه و مصاحبه کردن هم نیست این روزها توجه خود را معطوف به تمرینات کرده و امیدوار به باز شدن روزنه ای است تا قبل از شروع اردوهای تیم ملی بتواند به ترکیب استقلال برگردد.


او که همواره در دوران سلامت یکی از نفرات دعوت شده به تیم ملی بوده، حالا بسیار علاقه مند است در بازگشت به فوتبال نیز جزو نفرات مورد اعتماد اسکوچیچ باشد اما در شرایطی که ماه ها است از شرایط مسابقه دور شده این موضوع کمی دشوار شده تا کلافگی عجیبی در چهره اش نمایان باشد. هرچند که او شانس آورده در لیست آسیایی استقلال حضور دارد و در صورت تمدید قراردادش می‌تواند در لیگ قهرمانان آبی ها را همراهی کند.

 

 

1516757

دیدگاه‌ها