کد خبر : 1700135 | 14 مرداد 1399 ساعت 20:04 | 43.8K بازدید | 0 دیدگاه

قدرنادیده ترین مهاجم فوتبال جهان کیست؟

گونسالو ایگواین بازیکنی بوده که در این سال ها با وجود توانایی های بالای گلزنی، بیشتر به خاطر عدم موفقیت هایش به یاد آورده شده است.

قدرنادیده ترین مهاجم فوتبال جهان کیست؟

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش بود که بالاخره رقابت‌های سری پس از کش و قوس‌های فراوان و وقفه حدوداً سه ماهه ای که به دلیل شیوع ویروس کرونا در آن به وجود آمده بود، با برگزاری مسابقات پس از قرنطینه به پایان رسید و یوونتوس موفق شد نهمین اسکودتوی متوالی خود را هم به دست آورد.

 

در ابتدای فصل کمتر کسی گمان می کرد که با وجود بازیکنانی نظیر کریستیانو رونالدو و روملو لوکاکو، مهاجم ایتالیایی لاتزیو یعنی چیرو ایموبیله به عنوان آقای گلی رقابتهای سری آ در فصل 20-2019 دست پیدا کند اما این اتفاق رخ داد و او با 36 گل زده علاوه بر تصاحب این جایزه، کفش طلای 2020 فوتبال اروپا را هم به خود اختصاص داد.

 

 

1516368

 

 

آقای گلی ایموبیله یک اتفاق ویژه دیگر را هم برای او به همراه داشت چرا که این ستاره ملی‌پوش ایتالیایی موفق شد با رکورد بیشترین گل زده در طول یک فصل که به گونسالو ایگواین اختصاص داشت برابری کند؛ ایگواین در فصل 16-2015 هنگامی که با پیراهن ناپولی به میدان می‌رفت با 36 زده به عنوان آقای گلی دست یافته بود.

 

اگر چه عملکرد ایموبیله کاملا قابل ستایش بوده است اما این نکته را نیز نباید فراموش کرد که او از این تعداد گل 14 عدد آنها را از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده که در مورد ایگواین این تعداد تنها 3 پنالتی بوده است.

 

 

1516801

 

 

به نظر می رسد که ستاره آرژانتینی با وجود قابلیت هایی که طی این سال ها از خود نشان داده اما بیشتر به خاطر نمایش های بدش در فینال ها، حضور قرضی کابوس وار در چلسی و وزن زیادش در یوونتوس به یاد آورده می‌شود.

 

ایگواین بعد از پشت سر گذاشتن یک دوره نه چندان خوب در رئال مادرید، در تابستان سال 2013 راهی ناپولی شد و در همان سال‌های ابتدایی قابلیت های فوق العاده خود را به نمایش گذاشت. او به ترتیب در فصل اول حضور خود 17 و 18 گل برای ناپلی ها به ثمر رساند.

 

 

1497651

 

 

در سال 2015 مائوریتزیو ساری هدایت ناپولی را بر عهده گرفت و بدون شک این سرمربی تا به حال بهترین بازی را از مهاجم آرژانتینی گرفته است زیرا ایگواین زیر نظر ساری انواع گل ها را به ثمر رساند.

 

این سوال که ساری چگونه توانست ایگواین را به چنین آمادگی فوق‌العاده‌ای برساند، اخیراً توسط سرمربی ایتالیایی پاسخ داده شده بود. او در این باره گفته بود: " ما صادقانه با یکدیگر صحبت کردیم و من به او گفتم که خیلی تنبل است. او نیز تا حدودی با این نظر موافقت کرد و شاید همین ها باعث ایجاد انگیزه در وی شد."

 

 

1516800

دیدگاه‌ها