کد خبر : 1700144 | 14 مرداد 1399 ساعت 20:45 | 22.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیشنهاد جذاب میلان؛ زلاتان در سن سیرو می ماند؟!

میلان به زلاتان ابراهیموویچ پیشنهاد دستمزد سالیانه 7 میلیون یورو برای تمدید قرارداد ارائه داده است.

پیشنهاد جذاب میلان؛ زلاتان در سن سیرو می ماند؟!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پیگیری مجدد رقابت های سری آ میلان بالاتر از هر تیم دیگری 30 امتیاز از بازی های خود به دست آورد تا کسب سهمیه لیگ اروپا برای فصل آینده توسط روسونری قطعی شود. در واقع شاید اگر میلان از ابتدای فصل چنین عملکردی را ارائه می‌داد حتی می توانست برای حضور در جمع چهار تیم بالای جدول و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بجنگد.

 

یکی از مهمترین دلایل موفقیت میلان در این مقطع درخشش فوق ستاره سوئدی این تیم یعنی زلاتان ابراهیموویچ بود. زلاتان که در نقل و انتقالات زمستانی به روسونری بازگشت، در 18 مسابقه برای این تیم آمار 10 گل و 5 پاس گل را به ثبت رساند. از طرفی این مهاجم 38 ساله روحیه جنگندگی خود را نیز به شاگردان استفانو پیولی تزریق کرد.

 

 

1515420

 

 

به نظر می‌رسید که با توجه به حضور احتمالی رالف رانگنیک در میلان، زلاتان نیز در پایان فصل سن سیرو را ترک خواهد کرد اما منتفی شدن این موضوع و‌ تمدید قرارداد استفانو پیولی باعث شده که احتمال تمدید این بازیکن نیز به بالاترین حد ممکن برسد. طی روزهای گذشته گفته شد که باشگاه میلان با زلاتان برای تمدید قرارداد به توافق رسیده است. حالا و در همین رابطه نیز کالچیو مرکاتو گزارش داده که باشگاه ایتالیایی پیشنهاد دستمزد سالیانه 7 میلیون یورو را به زلاتان ارائه داده و اکنون همه چیز برای توافق بین طرفین آماده به نظر می‌رسد.

دیدگاه‌ها