کد خبر : 1700146 | 14 مرداد 1399 ساعت 20:51 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

هفت بازی، هفت برد؛فولادِ نکو بی‌رحم در آره‌نا

تیم فولاد خوزستان بازی اخیر خود در ورزشگاه خانگی خود را با پیروزی به پایان رسانده و به دنبال ادامه این روند در دو بازی بعدی متوالی خود در خانه است.

هفت بازی، هفت برد؛فولادِ نکو بی‌رحم در آره‌نا

به گزارش ورزش سه، تیم فولادخوزستان باید بازی معوقه خود را روز پنج‌شنبه در ورزشگاه خانگی خود برگزار کند، آن‌ها ابتدا برابر نفت مسجدسلیمان قرار می‌گیرند و سپس مقابل سایپا قرار خواهند گرفت.

 

آمار بازی‌های اخیر تیم نکونام در خانه فوق‌العاده است، تیم جوان و جسور فولاد در هشت بازی اخیر خانگی خود هشت برد کسب کرده است، آن‌ها در این هفت دیدار اخیر خانگی مقابل تیم‌های استقلال تهران، شهر خودرو مشهد، شاهین بوشهر، ماشین‌سازی تبریز، گل‌گهر سیرجان، ذوب‌آهن اصفهان و پارس جنوبی جم موفق به پیروزی شده‌اند و برای رسیدن به موفقیت و نزدیک شدن به سهمیه آسیایی نیاز به دو برد در این دو دیدار خواهند داشت.

 

 

1516819

 

 

قرمزپوشان اهوازی با فراموشی دو دیدار اخیر، به فکر دیدارهای آتی خواهند بود، البته شاگردان نکونام پس از دیدار برابر نفت مسجدسلیمان و سایپا به استان بوشهر و شهر جم خواهند رفت تا در برابر پارس جنوبی جم قرار بگیرند. در هفته انتهایی نیز بازهم به آره‌نا خواهند آمد تا مقابل تراکتور قرار بگیرند.

 

فولاد در صورت برتری در دیدار معوقه به رتبه سوم صعود می‌کند و با انگیزه بالاتر برای ادامه مسابقات حاضر خواهد شد. شاگردان نکو که سختی زیادی در این‌فصل کشیده‌اند، حال وقت این را دارند تا دوباره فولاد را آسیایی کنند و از این ورزشگاه دیدنی در مسابقات لیگ‌ قهرمانان رونمایی شود.

دیدگاه‌ها