کد خبر : 1700155 | 14 مرداد 1399 ساعت 21:49 | 43.4K بازدید | 0 دیدگاه

یک مشتری جدید برای هافبک ناکام رئال مادرید

به نظر می‌رسد که پاری‌سن‌ژرمن نیز به صف مشتریان خامس رودریگز اضافه شده است.

یک مشتری جدید برای هافبک ناکام رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، خامس رودریگز بعد از آقای گلی در جام جهانی 2014 و درخشش در ترکیب تیم ملی کلمبیا، تیم های زیادی را خواهان خود می دید اما نهایتاً به پر افتخار ترین تیم فوتبال اروپا یعنی رئال مادرید پیوست.

 

با وجود شروع شروع فوق العاده زیر نظر کارلو آنچلوتی اما اوضاع بعد از جدایی سرمربی ایتالیایی برای خامس رودریگز نیز تغییر کرد و او به یک نیمکت نشین محض زیر نظر زین الدین زیدان تبدیل شد؛ موضوعی که باعث شد با قرارداد قرضی راهی بایرن مونیخ شود اما با این حال دوباره در تابستان گذشته به جمع کهکشانی‌ها بازگشت. در برگشت دوباره به سانتیاگو برنابئو و کار در مرحله دوم با زین الدین زیدان نیز اوضاع برای هافبک کلمبیایی تغییر نکرد و حالا به نظر می رسد که جدایی او از جمع کهکشانی‌ها را باید قطعی تلقی کرد.

 

 

1508903

 

 

در روزهای گذشته از منچستر یونایتد به عنوان جدی‌ترین مشتری هافبک کلمبیایی یاد شده است اما حالا Le10sport در گزارشی مدعی شده که پاری سن ژرمن نیز به جذب خامس رودریگز علاقه نشان داده و حتی مذاکراتی را با مدیر برنامه‌های این بازیکن یعنی خورخه مندس انجام داده است. PSG به شدت شرایط تقویت خط هافبک خود را دنبال می کند و حالا خامس به گزینه جدید باشگاه فرانسوی در این راه تبدیل شده است.

دیدگاه‌ها