کد خبر : 1700161 | 14 مرداد 1399 ساعت 22:58 | 71.4K بازدید | 0 دیدگاه

کارلس پرز:

نمی دانم چرا بارسلونا می خواست از شر من خلاص شود!

کارلس پرز، بازیکن سابق بارسلونا حس می کند در این تیم در حقش اجحاف شده است.

نمی دانم چرا بارسلونا می خواست از شر من خلاص شود!


به گزارش "ورزش سه"، کارلس پرز یکی از نام هایی بود که به عنوان محصول آکادمی لاماسیا و آینده ساز باشگاه بارسلونا از او اسم برده می شد. این بازیکن در نیم فصل اول حتی مقابل رئال بتیس موفق شد دروازه حریف را باز کند، اما در نهایت در فصل نقل و انتقالات بارسلونا تصمیم گرفت اجازه انتقال او به رم را صادر کند و حالا کارلس پرز معتقد است این تصمیم لیاقت او نبوده است.

 

1516830

 

کارلس پرز گفت: "حتی در زمانی که در تیم زیر 16 ساله های بارسلونا نیز بازی می کرد پیشنهاداتی داشتم و تیم هایی از لیگ برتر انگلیس برای خریدم وارد عمل شده بودند. در زمان حضورم در تیم دوم بارسا نیز چند پیشنهاد از لالیگا برایم رسید، اما من همیشه می خواستم در تیم اول بارسلونا به میدان بروم.

 

در ادامه به من شاس هایی هم داده شد و تصورم این است تا جایی که توانستم به بهترین نحو از آنها بهره بردم. در واقع به من پیشنهاد بستن قرارداد به عنوان بازیکن تیم اصلی بارسلونا نیز داده شد. اما در ادامه برای من جای تعجب داشت که مدیران بارسلونا انگار تصمیم گرفتند از شر من خلاص شوند. احساس می کردم این لیاقت من نیست، اما به هر حال این دیگر اتفاقی است که ماه ها پیش افتاده است. حالا من در رم یکی از بهترین باشگاه های ایتالیا در حال بازی کردن هستم."

دیدگاه‌ها