کد خبر : 1700170 | 14 مرداد 1399 ساعت 23:23 | 125.4K بازدید | 2 دیدگاه

وزارت ورزش: مبارزه با فساد ادامه دارد؛

یکی از مدیران پرسپولیس بازداشت شد!

وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد یکی از مدیران در یکی از باشگاه‌های پایتخت دستگیر شده است.

یکی از مدیران پرسپولیس بازداشت شد!

به گزارش "ورزش سه"، روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در خصوص بازداشت یک نفر از مدیران میانی یکی از باشگاه‌های پایتخت اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

 

«بسم الله الرحمن و الرحیم 


با عرض تبریک ایام مبارک دهه ولایت به اطلاع هواداران فهیم و پرشور فوتبال می‌رساند


ضمن تکذیب موارد مطرح شده در برخی از رسانه‌های معاند و در راستای  مبارزه با فساد در ورزش با پیگیری‌های این وزارتخانه و اقدام سربازان گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات یکی از مدیران میانی یک باشگاه ورزشی پایتخت با حکم مقامات قضایی بازداشت شد.


بدیهی است، اقدامات لازم برای مبارزه با فساد در ورزش با قوت و قدرت و با هماهنگی مسئولین دو وزارت ورزش و جوانان و اطلاعات تداوم خواهد داشت.»

 

بنابر این گزارش، از حدود چهار ساعت قبل اخباری مبنی بر اینکه یکی از مدیران باشگاه‌های پرسپولیس را بازداشت کرده‌اند، اعلام شد ولی برخی مدیران این تیم از جمله رضا یلوه، معاون اقتصادی پرسپولیس خبر بازداشت خود را تکذیب کردند.


اما طبق اطلاعاتی که به دست خبرنگار "ورزش سه" رسیده، خبر منتشر شده توسط وزارت ورزش و جوانان، مربوط به بازداشت یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس است.

 

گفتنی است، از چند هفته قبل وزارت ورزش و جوانان خبر از مبارزه با فساد در ورزش و به ویژه فوتبال داده بود  که امروز سه‌شنبه نخستین اقدام در این راستا انجام شد.

 

دیدگاه‌ها