کد خبر : 1700172 | 15 مرداد 1399 ساعت 00:02 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

انصراف نادال از شرکت در تنیس اپن آمریکا

تنیسور اسپانیایی اعلام کرد به خاطر بحران کرونا در اپن آمریکا رقابت نمی‌کند.

انصراف نادال از شرکت در تنیس اپن آمریکا

به گزارش ''ورزش سه'' و به نقل از ایسنا، رافائل نادال در تنیس اپن آمریکا حضور نخواهد داشت. مرد شماره دو جهان از طریق شبکه های اجتماعی تصمیمش را اعلام کرد.

 

تنیسور اسپانیایی به خاطر بحران کرونا در تمام نقاط جهان به خصوص آمریکا در دومین گرند اسلم سال شرکت نمی کند. بر این اساس نادال نمی تواند از عنوان قهرمانی اش دفاع کند. او که سال گذشته فاتح این رقابت ها شده بود در بیانیه اش اعلام کرد: نمی‌خواستم چنین تصمیمی را بگیرم اما این بار با قلبم پیش رفتم. 

 

پیش از این نیک کرگیوس از حضور در اپن آمریکا انصراف داده بود و از ورزشکاران خواست مسئولیت پذیر باشند. با این حال مسئولان برگزاری تنیس نیویورک اعلام کردند اپن آمریکا برگزار خواهد شد. 

 

همزمان با اعلام انصراف نادال، اپن آمریکا فهرست نهایی شرکت کنندگان را منتشر کرد که در این میان نام نواک جوکوویچ، دنیل مدودف (فینالیست سال گذشته)، استفانوس سیتسیپاس و الکساندر زورف دیده می شود. در میان ۱۰ تنیسور برتر رنکینگ مردان به جز نادال، راجر فدرر (به دلیل آسیب دیدگی) و گائل مونفیس حضور نخواهند داشت. از دیگر چهره های برجسته که در اپن آمریکا شرکت نخواهند کرد می توان به فابیو فونینی، استن واورینکا و جو ویلفرد سونگا اشاره کرد. 

 

به نوشته آس، از میان بانوان، اشلی بارتی بانوی شماره یک جهان هم به خاطر بحران کرونا در این رقابت ها حضور نخواهد داشت. 

 

اپن آمریکا از سی یکم آگوست (۱۰ شهریور) تا سیزدهم سپتامبر (۲۳ شهریور) در نیویورک برگزار خواهد شد. 

دیدگاه‌ها