کد خبر : 1700173 | 15 مرداد 1399 ساعت 00:43 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

شکست حریف سعودی پرسپولیس

التعاون در شروع دوباره مسابقات لیگ عربستان مقابل الفیصلی شکست خورد.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان پس از وقفه حدودا پنج ماهه، سه‌شنبه شب از سر گرفته شد که در یکی از دیدارهای هفته بیست و سوم، تیم التعاون از  ساعت ۲۲:۱۵ در ورزشگاه شهر المجمعه به مصاف تیم رده پنجمی الفیصلی رفت.

 

التعاون که در آخرین مسابقه قبل از تعطیلی کرونایی در دیدار با الاهلی به برتری رسیده بود، در دقیقه ۹ مسابقه مقابل الفیصلی دروازه خود را با شوت محکم احمد اشرف از زاویه بسته باز شده دید.

 

 

1516837

 

 

نیمه اول با برتری الفیصلی خاتمه یافت، اما در دقیقه ۶۳ التعاون روی توپ ارسالی از جناح چپ زمین و اشتباه دروازه‌بان حریف توسط سدریک آمیسی گل تساوی را به ثمر رساند تا امیدوار به برتری شود.

 

الفیصلی که در سه دیدار اخیرش به یک مساوی و دو پیروزی رسیده و مقابل التعاون نیز به دنبال ادامه این روند بود، در دقیقه ۷۰ با ضربه بغل پای آگوستو برزیلی به گل رسید و در نهایت به پیروزی ۲ بر یک دست یافت تا ۳۸ امتیازی شود و موقتا به رده چهارم جدول صعود کند.

 

تیم التعاون که در گروه C لیگ قهرمانان آسیا بالاتر از الدحیل قطر، الشارجه امارات و پرسپولیس ایران ۶ امتیازی و با قاطعیت صدرنشین است، با شکست در نخستین مسابقه رسمی پساکرونایی مقابل الفیصلی ۳۲ امتیازی ماند و به رده هشتم جدول لیگ حرفه‌ای عربستان سقوط کرد.

دیدگاه‌ها