کد خبر : 1700175 | 15 مرداد 1399 ساعت 00:59 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی رقیب آسیایی استقلال در عربستان

تیم الاهلی به برتری پُر گل مقابل الحزم دست پیدا کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات هفته بیست و سوم لیگ حرفه‌ای عربستان، تیم الاهلی که یکی از همگروه‌های استقلال ایران در آسیا است، از ساعت ۲۲:۴۵ سه‌شنبه شب در استادیوم ملک عبدالله جده مقابل الحزم رده دوازدهمی قرار گرفت.

 

الاهلی بازی را توفانی آغاز کرد و در دقیقه ۳ روی پاس عبدالفتاح عسیری و شوت عبدالرحمن غریب به گل اول رسید و در نیمه اول به برتری یک بر صفر برابر تیم الحزم دست پیدا کرد.

 

 

1516838

 

 

عبدالفتاح عسیری در دقیقه ۵۰ نیز خلق موقعیت کرد و با پای چپ سانتر زمینی و کوتاهی به مقابل دروازه الحزم فرستاد تا عمر السومه گل دوم الاهلی را به ثمر رساند، اما پس از آن دروازه این تیم دو بار باز شد تا کار به تساوی کشیده شود.

 

الاهلی که پنج ماه قبل در آخرین مسابقه قبل از تعطیلات کرونایی شکست خورده و برابر الحزم نیز در آستانه تساوی خانگی بود، تعویض‌های هجومی را در لحظات پایانی انجام داد و توانست به موفقیت برسد.

 

هیثم عسیری و یوسف الحربی که به‌عنوان بازیکنان تعویضی به زمین آمده بودند، موفق شدند به ترتیب در دقایق ۸۶ و ۸۸ با ضربه سر شیرجه‌ای و شوت زمینی از پشت محوطه جریمه دروازه الحزم را باز کنند تا الاهلی به پیروزی ۴ بر ۲ برسد و با ۴۰ امتیاز موقتا در رده سوم جدول لیگ حرفه‌ای عربستان بایستد.

 

تیم الاهلی عربستان در گروه A لیگ قهرمانان آسیا یک تساوی مقابل الوحده امارات و یک برد برابر استقلال ایران داشته و با ۴ امتیاز صدرنشین این گروه است.

دیدگاه‌ها