کد خبر : 1700180 | 15 مرداد 1399 ساعت 09:24 | 38.3K بازدید | 20 دیدگاه

ذوب آهن برای پرسپولیس تونل افتخار نمی‌زند

باشگاه ذوب آهن برنامه ای برای استقبال ویژه از قهرمان زودهنگام لیگ نوزدهم ندارد.

ذوب آهن برای پرسپولیس تونل افتخار نمی‌زند

به گزارش ورزش سه، این اتفاقی نسبتا معمول در فوتبال دنیاست که در بازی بعد از قطعی شدن یا مسابقه جشن قهرمانی، تیم رقیب برای فاتح لیگ برتر تونل افتخار بزند و به این شکل قهرمانی اش را تبریک بگوید، اما این فصل هم خبری از این اتفاق در فوتبال ایران نیست.

 

هفته گذشته باشگاه نساجی برای پرسپولیس چنین اقدامی را انجام نداد اما باتوجه به این که قرار است جشن قهرمانی پرسپولیسی ها در بازی با ذوب آهن برگزار شود، بسیاری تصور می‌کردند که سبزپوشان اصفهانی چنین کاری را خواهند کرد.

 

باتوجه به این که ذوب آهنی ها در زمره باشگاه های مخالف برگزاری لیگ برتر نبودند و در این مدت نیز بدون حاشیه کار را به پیش برده‌اند، انجام چنین کاری محتمل به نظر می‌رسید.

 

اما مدیران باشگاه ذوب آهن چنین تصمیمی را ندارند و یکی از مسئولان باشگاه سبزپوشان اصفهانی هم در این خصوص به خبرنگار ما گفت که باشگاه ذوب آهن چنین برنامه ای را ندارد و نمی‌خواهد برای پرسپولیس تونل افتخار بزند.

 

بنابراین در چهارمین سال متوالی قهرمانی پرسپولیس هم خبری از تبریک دیگر تیم ها یا تونل افتخار نیست؛ البته باید دید که در روزهای آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد و مدیریت جدید باشگاه ذوب آهن چه تصمیمی درباره بازی با پرسپولیس خواهد گرفت.

 

دیدگاه‌ها