کد خبر : 1700182 | 15 مرداد 1399 ساعت 09:32 | 68.6K بازدید | 1 دیدگاه

شایعات درباره میلاد ادامه دارند

استیون جرارد به دنبال شکار یک بازیکن ایرانی

گلاسکو رنجرز تیم مطرح فوتبال اسکاتلند و استیون جرارد سرمربی سرشناس این تیم به دنبال جذب یک بازیکن ملی پوش ایرانی هستند؛ میلاد محمدی که گفته می شود از لیدزیونایتد هم پیشنهاد دارد.

 استیون جرارد به دنبال شکار یک بازیکن ایرانی

به گزارش" ورزش سه" روزنامه آلمانی زبان بلژیک Het Nieuwsblad از منابع آگاه نقل کرده است که علاوه بر لیدزیونایتد باشگاه رنجرزگلاسکو نیز علاقمند به جذب میلادمحمدی مدافع چپ تیم ملی ایران و بازیکن فصل پیش خنت بلژیک است.


در این گزارش آمده است که این مدافع چپ سرعتی که در خنت بازی می کند 7 میلیون یورو قیمت دارد اما این باعث نمی شود که گلاسکو و استیون جرارد سرمربی این تیم دنبال شکار این بازیکن این بازیکن نباشند.


این بازیکن 25 ساله که در تیم ملی ایران بازی می کند فقط یک فصل را در فوتبال بلژیک حضور داشته است اما به نظر می رسد به اندازه کافی توانسته علاقه تیم های بریتانیایی را به خود جلب کند.

 

1516846


در ادامه این گزارش در ارتباط با میلادمحمدی نکات جالبی آورده شده است:" محمدی شاید برای خیلی از علاقمندان به فوتبال بازیکن شناخته شده این نباشد اما مطمئنا بازیکن هیجان انگیزی است. کسی که سرعت غیرقابل مهاری دارد و یک بازیکن با کیفیت و مطمئن در بخش دفاعی است.


در آخرین دوره رقابت های یورولیگ ، او در هر بازی 3.3 تکل موفق و در هر بازی 1.7 پاس سالم داشت. با اینحال نگرانی هایی هم وجود دارد؛ آمار او در بازی تهاجمی. محمدی در 24 بازی تنها توانست دو پاس گل بدهد. این درحالی است که باریسیچ و جیمز تاورنیه دو مدافع کناری رنجرز فصل گذشته 29 در مجموع 29 پاس گل داده اند. محمدی اگر می خواهد در این تیم جایگاهی داشته باشد باید بازی تهاجمی خودش را ارتقا بدهد.

 

1516844


باید دید در نهایت استیون جرارد سرمربی نامدار تیم گلاسکو برای جذب میلادمحمدی مدافع چپ تیم ملی ایران تا کجا پیش خواهد رفت . قیمت 6.3 میلیون پوند شاید در بازار امروز برای بازیکنی مثل محمدی مبلغ زیادی نباشد اما برای فوتبال اسکاتلند شاید این مبلغ کمی بالا به نظر برسد. میلاد محمدی با پیشنهادی از سوی لیدزیونایتد تیم مطرح انگلیسی نیز دریافت کرده که در این فصل به لیگ برتر صعود کرده است.

دیدگاه‌ها