کد خبر : 1700194 | 15 مرداد 1399 ساعت 11:05 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

دیدارهای پیاپی آخرین کرواتهای باقیمانده در ایران

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اینروزها با وجود شیوع ویروس کرونا ، دیدارهای زیادی را با اهالی فوتبال انجام می دهد.

به گزارش" ورزش سه" آخرین دیدار اسکوچیچ یک دیدار مرتبط با تیم ملی و بازیکنان آن نبود. دراگان که طی هفته های اخیر علاوه بر حضور جدی در مسابقات لیگ برتر با مربیان و بازیکنان مختلفی دیدار کرده است ، این بار با دو بازیکن هم ملیتش که در فوتبال ایران حضور دارند نشستی داشت.


هرویه میلیچ و بوژیدار رادوشوویچ دو بازیکن کروات استقلال و پرسپولیس شب گذشته ساعتی را در کنار سرمربی تیم و ملادن زگانیر دستیار کرواتش بودند.


این دیدار کروات ها در حالی انجام شد که این مردان در حال حاضر نقش های مهم و مسئولیت های سنگینی در فوتبال ایران دارند. میلیچ که فردا به همراه استقلال در یک بازی سخت در مشهد باید به مصاف شهرخودرو برود ، به همراه تیمش به دنبال کسب سهمیه آسیایی است. بوژیدار که با پرسپولیس قهرمان شده باید جای علیرضا بیرانوند دروازه بان شماره یک تیم را در بازی های حساس پیش رو در رقابت های جام حذفی و لیگ قهرمانان پر کند.


خود اسکوچیچ اما بزرگترین مسئولیت را دارد. او در سخت ترین شرایط هدایت تیم ملی را به عهده گرفته و باید تیمی را که در 4 بازی با مارک ویلموتس نتایج خوبی نگرفته را به مرحله بعدی مقدماتی جام جهانی و سپس به قطر 2022 برساند.

 

1516875

 

دیدگاه‌ها