کد خبر : 1700197 | 15 مرداد 1399 ساعت 11:22 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

با گلزنی دوباره به مهدی رحمتی؛

شیخ در دبل گلزنی، هت‌تریک می‌کند؟

مهاجم گلزن و ستاره اول این روزهای استقلال امیدوار است بتواند به مانند بازی رفت دروازه شهر خودرو را فرو بریزد.

شیخ در دبل گلزنی، هت‌تریک می‌کند؟

به گزارش "ورزش سه" هر چند خروج لنگ لنگان شیخ دیاباته در دیدار هفته گذشته مقابل سپاهان، کادرفنی و هواداران استقلال را نگران کرده بود که شاید او نتواند آبی‌ها را در دوئل حساس و شش امتیازی مقابل شهر خودرو همراهی کند اما حضور مستمر شیخ در تمرینات تیم نشان داد که او مشکل چندان جدی ندارد و می‌تواند با صلاحدید کادرفنی از ابتدا مقابل شاگردان سهراب بختیاری زاده به میدان برود.

 

دیاباته که در چهار هفته اخیر، گلزن استقلال بوده و توانست خودش را به صدر جدول گلزنان با 12 گل زده برساند و مشترکا با شهریار مغانلو مهاجم پیکان این افتخار را به دست آورد، امیدوار است بتواند از مغانلو هم بگذرد و به تنهایی کفش طلای لیگ نوزدهم را از آن خود کند.

 

یکی از آمارهای جالب توجه درباره دیاباته آن است که او به رغم مدت زمان کوتاهی که برای استقلال بازی کرده توانسته مقابل دو تیم در گلزنی دبل کند؛ صنعت نفت آبادان و سپاهان اصفهان که او توانست هم در دیدار رفت و هم در دیدار برگشت مقابل این دو تیم مدعی در جدول گلزنی کند.

 

بهترین گلزن استقلال دو فرصت دیگر برای دبل در لیگ نوزدهم دارد که یکی از آن‌ها دیدار فرداشب مقابل عنابی‌پوشان مشهدی است؛ او در دیدار رفت و در ورزشگاه آزادی توانست با شلیکی محکم قفل دروازه مهدی رحمتی را بشکند و گلی سه امتیازی را وارد دروازه شهر خودرو کند و حال امیدوار است بتواند برای تثبیت نایب قهرمانی آبی‌ها و کسب سهمیه آسیایی بار دیگر مقابل تیم مشهدی به گل برسد تا به قولی در دبل گلزنی خود در لیگ نوزدهم، هت‌تریک کرده باشد.

 

دیاباته در دیدار هفته پایانی مقابل شاهین شهرداری بوشهر هم این فرصت را دارد تا بتواند در گلزنی مقابل این تیم بوشهری، دبل دیگری را برای خود به ثبت رساند.

دیدگاه‌ها