کد خبر : 1700205 | 15 مرداد 1399 ساعت 11:41 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

نیمکت سرخابی شهر خودرو مهیای رویارویی با استقلال

یکی از جذابیت‌های دوئل حساس شهر خودرو و استقلال، تقابل تفکرات کادرفنی جوان دو تیم است.

نیمکت سرخابی شهر خودرو مهیای رویارویی با استقلال

به گزارش "ورزش سه" در چهارمین تجربه حضور روی نیمکت شهر خودرو، بختیاری زاده باید در مهم‌ترین بازی دوران سرمربیگری‌اش به مصاف تیم سابق خود استقلال تهران رود؛ آن‌هم در حالی‌که سکان هدایت استقلال هم در اختیار یک سرمربی جوان است تا دوئل تمام استقلال میان سرمربیان دو تیم حاکم باشد. دیداری 6 امتیازی که سهراب بختیاری زاده برای از دست ندادن فرصت آسیایی شدن نیاز مبرمی به سه امتیاز آن دارد و فرهاد مجیدی برای تداوم روزهای خوبش با این تیم و تثبیت جایگاه نایب قهرمانی و سهمیه آسیایی، چشم به سه امتیاز آن دوخته است.

 

مربیان دو تیم هم کارنامه جالبی دارند؛ در کادرفنی شهر خودرو، حسین بادامکی، داوود سیدعباسی و استفان کوزین حضور دارند که بادامکی و سیدعباسی خاطرات جالبی را از استقلال دارند. بادامکی در آن دربی معروف که پرسپولیس با هت‌تریک ایمون زاید توانست به برتری برسد، سازنده گل سوم بود و این‌طور توانست برای هواداران سرخ‌پوش خاطره سازی کند و حال در اولین تجربه مربیگری خود دستیار سهراب بختیاری زاده شده است.

 

سید داوود سیدعباسی هم که از زمان سرمربیگری مجتبی سرآسیایی در شهر خودرو حضور دارد، سابقه بازی هم در استقلال و هم در پرسپولیس را در کارنامه فوتبالی خود دارد تا شهر خودرو با کادرفنی سرخابی مهیای دیدار با استقلال شود.

 

بختیاری زاده، بادامکی و سیدعباسی سه مربی جوان شهر خودرو و بازیکنان سابق استقلال و پرسپولیس هستند که امیدوارند بتوانند با چینش بهترین ارنج و با در دستور کار قرار دادن بهترین تاکتیک، در خانه سه امتیاز را برای تیم مشهدی حفظ کنند و ضمن جشن اولین پیروزی برای کادرفنی جدید، امیدهای آسیایی شدن عنابی‌پوشان را زنده نگه دارند.

دیدگاه‌ها