کد خبر : 1700208 | 15 مرداد 1399 ساعت 12:10 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

خطیب: تیم ما الان به پول نیاز دارد، نه دو هفته دیگر

درخواست سرپرست پارس جم از مسئولان استانی بوشهر

سرپرست تیم پارس جنوبی جم از مسئولان استانی بوشهر خواست هرچه سریع تر مشکلات مالی این تیم را حل کنند.

درخواست سرپرست پارس جم از مسئولان استانی بوشهر

عبدالرحیم خطیب که بعد از مبتلا شدن ایوب چراغی سرپرست پارس جنوبی به کرونا فعلا به این تیم برگشته و امور مدیریت این تیم را در دست دارد، درباره شرایط پارس جم به خبرنگار "ورزش سه" گفت: تیم پارس جنوبی از ابتدای فصل مشکلات زیادی داشته است. از جابه جایی مربیان گرفته تا از دست دادن بازیکنان پرتعداد به دلیل مصدومیت یا نخواستن کادرفنی در نیم فصل همه باعث شد تیم از شرایط آرمانی دور شود. با همه این مشکلات اما بازیکنان از جان و دل مایه گذاشتند ونتایج خوبی کسب کردند. در بازی هایی مثل دیدار با تراکتور، سپاهان و ... همه بچه ها عالی بودند و از آنها تشکر می کنیم.


وی ادامه داد: در این شرایط وظیفه باشگاه است که به تعهداتش عمل کند و حق و حقوق بازیکنان و کادرفنی را بپردازد.ضمن تقدیر از مسئولان پیگیر برای حل مشکلات پارس جنوبی، مهندس خرمدل رییس منطقه ویژه اقتصادی پارس، استاندار محترم بوشهر، نماینده مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای شهر جم، فرماندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر لازم است حساسیت وضعیت پارس جنوبی در مقطع کنونی را یادآوری کنم. تیم ما الان به پول نیاز داردو شاید حتی بعد از این مسابقه دیگر این پول دردی از مشکلات ما دوا نکند. پرداختی به اعضای تیم روحیه بازیکنان را در آستانه 3 بازی حساس آینده بالامی برد و به تیم کمک شایانی می کند.


خطیب در پایان افزود: از همه مسئولان می خواهم هرچه سریع تر مساعدت لازم را برای پرداخت پول به پارس جنوبی انجام بدهند تا خدای ناکرده این پول نوشدارو بعد از مرگ سهراب نباشد. اگر پول با تاخیر به دست ما برسد، شاید فایده ای نداشته باشد الان برای ما این موضوع حیاتی است که امیدوارم محقق شود.

 

دیدگاه‌ها